וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "כאילו לא עבדנו על כלום"

2.9.2012 / 8:35

תחושות קשות בסכנין אחרי ההפסד לאשדוד, עוסמאן צפוי לקבל מקום בהרכב. בלו, שאמור לחתום בשני: "מקווה שאעזור להם"

רוני לבנה

אכזבה רבה בבני סכנין אחרי ההפסד אתמול (שבת) למ.ס. אשדוד 3:1. המאמן שלומי דורה צעק על שחקניו במהלך המחצית בחדר ההלבשה כשהוא מודיע להם שיכולת חלשה כפי שהציגו לא תתקבל בהמשך. "שיחקנו גרוע מאוד. שלומי היה עצבני ובצדק. כל השבוע הוא מכין אותנו למשהו אחד ואז אנחנו מגיעים למשחק וכאילו לא עבדנו על כלום", אמר אחד השחקנים אחרי המשחק.

דורה לא אהב את הבלגן בהגנה ואת חוסר התיאום בין הקישור האחורי לחוליית ההגנה. אשדוד שהגיעה לשלושה מצבים במחצית הראשונה הצליחה להבקיע שלושה שערים ונראה היה שההגנה של סכנין פרוצה מתמיד. עלי עוסמאן שערך את הופעת הבכורה צפוי לקבל מקום של קבע בהרכב במקומו של מוחמד זבידאת שנפצע. זבידאת שקיבל מכה חזקה בפניו לא אמור להיעדר תקופה ארוכה ועשוי כבר היום להופיע לאימון הבוקר.

דורה החליט שלא לוותר לשחקניו על האימון, והיום בשעה עשר יתייצבו השחקנים כשדורה מתכנן לעבור איתם על כל הליקויים. ירו בלו אמור לעבור בדיקות רפואיות, מקווה כבר ביום שני לחתום רשמית על החוזה ולקבל הבטחה שלסכנין יש את הערבויות להעביר אותו בבקרת התקציבים. בלו ערך לפני המשחק אימון כושר אישי שערך כשעה וחצי באיצטדיון דוחא, ובסיומו אמר לוואלה ספורט: "אני עדיין לא במאה אחוז כשירות אבל אני מתאמן טוב ומאמין שתוך כמה ימים אני אחזור לכושר טוב. סכנין הציגה יכולת טובה במחצית השנייה ויש פה קבוצה לא רעה. אני מקווה שאעזור להם".

בנוגע לג'ואל דמאו, גורמים בסכנין אמרו שהיום עשויות להיות התפתחויות ונראה שבשל העובדה שהשחקן יהיה חופשי בסוף העונה, הוא עשוי להצטרף למכבי חיפה. "אם תגיע היום הצעה רשמית מחיפה, יש סיכוי שיהיו התפתחויות", אמרו בקבוצה. דורה בכל מקרה צפוי לדרוש מהנהלת סכנין לצרף קשר אחורי אחר במידה ודמאו ישוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully