וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי: מריו באלוטלי ייעדר כחודש מהמגרשים

החלוץ יעבור ניתוח לייזר בעיניו, יחמיץ ארבעה משחקי ליגה, משחקי נבחרת וקרבות הצ'מפיונס. וילאש בואש ימשיך עם פרידל

אחרי שאיבדו בשבוע שעבר את סרחיו אגוארו למספר שבועות, קיבלו הערב (שבת) ראשי מנצ'סטר סיטי עוד חדשות רעות כשגם מריו באלוטלי ייעדר כחודש מהמגרשים. החלוץ האיטלקי שלובש עדשות מגע בשנים האחרונות יעבור בשבוע הבא ניתוח לייזר בעיניו באנפולי, וייאלץ להחמיץ את משחקי הליגה מול סטוק, ארסנל, פולהאם וסנדרלנד, קרבות ליגת האלופות מול ריאל מדריד ודורטמונד וכן את המשחקים של איטליה מול בולגריה ומלטה במסגרת מוקדמות מונדיאל 2014. מי שצפויים לאייש את חוד ההתקפה בחודש הקרוב הם קרלוס טבס ואדין דז'קו.

עוד לפני המשחק מול קווינס פארק ריינג'רס הערב והחדשות על פציעתו של באלוטלי, התראיין רוברטו מאנצ'יני באנגליה וסיפק ציטוטים מעניינים מאוד. "שער האליפות של אגוארו בשנה שעברה הציל את המשרה שלי", הודה המנג'ר האיטלקי. "אם לא היינו זוכים בתואר, הייתם מדברים עכשיו עם מנג'ר אחר. אבל לא זכינו באליפות בשניה האחרונה, זכינו בה למשך העונה כולה, כי היינו טובים יותר מקבוצות אחרות".

וילאש בואש: "הניצחון הראשון יגיע עם עבודה קשה"

ובינתיים עסוקים בטוטנהאם בעובדה שהקבוצה לא הצליחה לנצח בשלושת המחזורים הראשונים, וסיימה ב-1:1 מאכזב נגד נוריץ' סיטי. אנדרה וילאש בואש נדרש לסוגיית השוער הראשון לאחר צירופו של הוגו לוריס, אבל הבהיר כי בשלב הזה ברד פרידל ימשיך לעמוד בין הקורות.

"לפרידל היה משחק מדהים, וצריך לתת לו קרדיט על כך", אמר וילאש בואש בסיום התיקו. "הוא היה איש המשחק, הוא שמר עלינו מספר פעמים שלא ניקלע לפיגור 1:0, זה היה מרהיב. כמובן שיש לו עכשיו תחרות גדולה יותר, אבל המקום הוא שלו מכיוון שהוא שוער אדיר וראוי למקום הזה".

על מצבה של הקבוצה, הוסיף המאמן הפורטוגלי: "אני חושב שזה טבעי להמתין לניצחון הראשון. זה מגיע עם עבודה קשה והמשכנו לעבוד קשה היום. אני חושב שבמחצית הראשונה לא היינו חדים, כמו שבשבוע שעבר לא יצרנו הרבה הזדמנויות, והיום זה היה קצת שונה. במחצית השנייה השתפרנו מאוד, הצלחנו להחזיק יותר בכדור והיינו יצירתיים. נלחמנו חזק כדי להשיג את השער שהגיע לנו, אבל בסוף סבלנו שוב לקראת סיום המשחק".

לאחר ג'רמיין דפו, הודיעו הערב התרנגולים כי האריכו גם את חוזהו של ארון לנון. הקיצוני בן ה-25 שהגיע לטוטנהאם ב-2005 יישאר בוויט הארט ליין עד קיץ 2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully