וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: בכורה חלומית לברק בדש בבוורן

החלוץ, שחתם השבוע, כבש ב-0:2 על סרקל ברוז'. 90 דקות לנאתכו בהפסד קאזאן, חצי שעה לאוחיון, 1:5 לאנורתוזיס

ביברס נאתכו שיחק היום (שבת) 90 דקות במדי רובין קאזאן, שהפסידה 2:1 לטרק גרוזני, תוצאה מאכזבת מאוד מבחינת הקבוצה הטטארית. זה היה הפסד ראשון של רובין לטרק אחרי שישה משחקים ברציפות.

מבצע קבוצתי יפה של האורחים בדקה ה-13, הסתיים בשער של אזקיאל נ'דואסל, החלוץ מצ'אד. נאתכו מצא את הרשת כעבור שתי דקות בבעיטה מקרוב, אבל השער נפסל בטענה מוצדקת לנבדל. רובין המשיכה ללחוץ במטרה להשיג את השוויון ואחרי דקות ארוכות, סלומון רונדון הצליח לקבוע 1:1 בדקה ה-68. נאתכו וחבריו המשיכו לחפש שער ניצחון, אבל יציאה של הצ'צ'נים להתקפה נדירה בדקה ה-85, העניקה דווקא להם את שלוש הנקודות, אחרי שער של מגומאד מיטרישב. סלבטורה בוקטי מרובין ספג צהוב שני לפני הסיום.

בעקבות ההפסד נותרה רובין במקום החמישי, עם משחק עודף. טרק המפתיעה נצמדה למוליכה זניט סט. פטרסבורג ולשתיהן יש 16 נקודות אחרי שבעה מחזורים.

ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן. Dmitry Korotayev, GettyImages
אכזבה גדולה. נאתכו ורובין/GettyImages, Dmitry Korotayev

עוד אצל השגרירים:

* ברק בדש רשם הופעת בכורה חלומית במדי וואסלנד בוורן. החלוץ, שחתם רק השבוע, שיחק 90 דקות וכבש השער הראשון ב-0:2 על סרקל ברוז', שהיה גם הניצחון הראשון של הקבוצה העונה. בדש הכניע את השוער האורח בדקה ה-70 עם סיומת קרת רוח. בנואה לדרייר הכפיל בדקה ה-89. גם המגן גל שיש השלים 90 דקות בעוד מוחמד גדיר הפצוע לא היה בסגל.

* מתן אוחיון שיחק 90 דקות ב-1:1 הביתי של שרלרואה מול גנט. שלומי ארבייטמן לא נכלל בסגל האורחת.

* בירסחוט פתחה את המחזור השישי בבלגיה בניצחון חוץ 0:2 על מכלן. דור מלול נכנס לשתי דקות, היו גם האחרונות של העונה, בעוד רועי דיין הפצוע בגבו לא נכלל בסגל כמו גם לירוי צעירי שעדיין מחפש לעזוב את מכלן.

* מאור מליקסון הפצוע לא נכלל בסגל של ויסלה קרקוב, שהפסידה אמש במגרשה 3:1 לפולוניה ורשה, אצלה לא נכלל בסגל מסיבות מקצועיות אבירם ברוכיאן. ולדימיר דבאלישווילי, אקס מכבי חיפה, כבש את השער השני של פולוניה, בעוד איביצ'ה אילייב צימק עבור המארחים.

* הליגה הקפריסאית יצאה לדרך ואנורתוזיס של רוני לוי פתחה בניצחון גדול 1:5 על העולה החדשה פאפוס. משה אוחיון נכנס כמחליף בדקה ה-60, ברק יצחקי יחכה לבכורה במחזור הבא.

שחקן עירוני קרית שמונה ברק בדש חוגג. אדריאן הרבשטיין
איזה סיפתח נהדר. בדש/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully