וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: ארשבין, פבליוצ'נקו ופוגרבניאק מחוץ לסגל

קאפלו ויתר על הוותיקים לקראת המשחקים מול צפון אירלנד וישראל. גם שרונוב וסמשוב בחוץ. ביליאלטדינוב חזר לסגל

אנדריי ארשבין, רומן פבליוצ'נקו ויורי ז'ירקוב לא ישחקו עם נבחרת רוסיה נגד ישראל ב-11 בספטמבר. המאמן החדש פאביו קאפלו פרסם סגל של 24 שחקנים למשחקים נגד צפון אירלנד וישראל בפתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2014 והפתיע כאשר השאיר את השניים הראשונים בחוץ, בעוד מגן אנז'י מחצ'קאלה פצוע. גם פאבל פוגרבניאק, מראט איזמאילוב, רומן שרונוב, קיריל נבאבקין ואיגור סמשוב, שהיו בסגל ביורו 2012, לא זומנו. השוער ויאצ'לסב מאלפייב פרש מהנבחרת, אך השוער הבכיר איגור אקינפייב חזר מפציעה ונכלל בסגל.

"דיברתי עם פאביו במחנה האימונים האחרון שלנו והוא אמר לי שהוא לא יזמין אותי אם לא אשחק בקביעות בקבוצה שלי. ההחלטה שלו נראית לי הגיונית והיא לא מפתיעה אותי בכלל", אמר ארשבין לתקשורת הרוסית.

קאפלו הזמין סגל שכולו על טהרת שחקנים שמשחקים בליגה הרוסית. דיניאיר ביליאלטדינוב הוותיק הוחזר גם הוא לסגל. ההתקפה תסתמך על אנדריי קרז'אקוב, שהרבה להחמיץ ביורו, והצעירים אלן דזגוייב, אלכסנדר קוקורין וארטם דזיובה.

הסגל המלא:

שוערים: איגור אקינפייב, ולדמיר גאבולוב, אנטון שונין.

הגנה: אלכסנדר אניוקוב, אלכסיי ברזוצקי, וסילי ברזוצקי, סרגיי איגנשביץ, גאורגי שצ'ניקוב, טראס בורלאק, אנדריי ישצ'נקו.

קישור: דיניאר ביליאלטדינוב, דימיטרי קומבארוב, ולדימיר ביסטרוב, איגור דניסוב, קונסטנטין זיריאנוב, ויקטור פזיולין, רומן שירוקוב, אלן דזגוייב, דניס גלושאקוב, מאגומד אוזדוייב, אלכנסדר סאמדוב.

התקפה: ארטם דזיובה, אלכסנדר קרז'אקוב, אלכנסדר קוקורין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully