וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן איינבינדר: "רוצה לשחק בבית"ר ומוכן לוותר על כסף"

31.8.2012 / 17:09

הקשר הבהיר את רצונותיו, אבל טען: "ההצעה שקיבלתי כבר לא תקפה". קורנפיין: "נחתים 3 שחקנים, קשה להשאיר את בן שושן"

יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין התראיין היום (שישי) לרדיו ירושלים והתייחס לכל המגים עם השחקנים שעשויים לחתום במועדון. על עמית בן שושן אמר: "לא ביקשנו קיזוז, רק לפרוס את התשלומים. עמית בא פעם שנייה לקראת בית"ר והוא הסכים לפרוס. שני שליש הוא קיבל בשנה שעברה ושליש השנה. נתתי הצעה לגבי שכר של השנה הקרובה וקיבלתי תשובה שלילית. הפערים באותה פגישה לפני שבועיים היו אדירים, 300 אחוז אני לא רוצה להיכנס למספרים, אבל היו פערים גדולים מאוד וקיבלנו תשובה נחרצת מאוד שעמית לא ישחק בבית"ר ירושלים. אמרתי לשחקן ולסוכנים שלו שאנחנו רוצים לגמור קודם כל עם השחקנים שלנו, אך מצד שני יש את המאמן שרוצה להביא שחקנים ורוצה לדעת האם יש כיוון או לא. קיבלתי תשובה ברורה שבמספרים האלה עמית לא יישחק".

על דומיניק גלאבינה אמר: "עם גלאבינה הכל סוכם, אבל זה תלוי בנו. הייתה לנו דרישה שהשחרור שלו יגיע עד אתמול והוא לא הגיע, צריך לראות מה עושים עם העניין הזה. אמרתי לשחקנים שיש לנו סכום כסף מוגבל (1.6 מיליון שקל) שאנו מאוד רוצים להכניס בו את השחקנים שלנו. ברגע שמאמן מביא אופציות אחרות, אני לא יכול לחכות לנצח. גלאבינה משחק מתחת לחלוץ והוא לא קשור לעמדה של עמית, אך מבחינה כספית יהיה קשה מאוד להשאיר את שניהם. דיברתי עם עמית היום באימון, הוא שחקן חשוב שבא לקראת בית"ר ברגעים הכי חשובים. אני לא קובע מי יחתום ומה יהיה הסדר, זה עושה רק המאמן".

על שי חדד אמר: "הגשנו לו הצעה והוא סירב לה. אחרי זה שיפרנו קצת את ההצעה וגם לה הוא סירב. הדרישות של השחקנים היו הרבה מעבר ליכולת שאנו יכולים לתת. המאמן הסביר לשי חדד פעמיים ואני הסברתי לו שלוש פעמים מה ההשלכות של אי חתימה על חוזה: הבאת שחקן אחר. אנחנו ניתן עדיפות לשחקני בית פרט לתומר בן יוסף שכאן יש בעיה אחרת. לא ישבנו עם שחקן אחד לפני שישבנו עם השחקנים שלנו שטרם חתמו על חוזים. נתנו לכל אחד את ההצעה המקסימלית שלנו".

על דן איינבינדר: "עם דן היה פערים עצומים. עשינו מאמצים אדירים לשכנע אותו לחתום. אתמול סיכמנו עח חוזה לשנתיים, באנו למשרד וסידרנו את כל הדברים, אך בשלב כלשהו עורך הדין שלח הצעה נגדית עם שינוי בפרטים טכניים. ביקשנו לסיים הכל עד שעה חמש, אבל לא זה לא קרה. דן יכול ללכת לכל קבוצה שהוא רוצה לשחק בה ואנחנו נקבל את דמי ההשבחה. לנו יש כוונה שדן יישחק בבית"ר ירושלים. הסגל הזה התחזק כבר בשלושה שחקנים, אני מאמין שלפחות עוד שלושה שחקנים יצטרפו ואז יהיה סגל טוב ובטח לא נוער מחוזק. זה אולי לא אידיאלי, אבל זה המצב שיש".

איינבינדר עצמו אמר: "לפני שבועיים ישבו איתי על החוזה, אבל במשא ומתן הדברים לא תמיד מסתדרים, יש פערים ויש מחלוקות וזה דבר טבעי. צמצמנו את הפערים, שמעולם לא היו כל כך גדולים. אנחנו מנסים לסגור את הפער כי שני הצדדים רוצים מאוד להגיע לאותה מטרה ולהישאר בבית"ר. אתמול נערכה פגישה טובה. ויתרתי על הרבה דברים ובית"ר גם באו לקראתי על מנת שאקבל את ההחלטה בצורה שלמה. אני רוצה לשחק בבית"ר ומוכן לוותר על הרבה כסף, רק שהצעה שקיבלתי אתמול בבוקר, כבר לא תקפה מבחינת בית"ר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully