וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע: מתאזרים בסבלנות

אלי כהן ממתין לשחקנים שיעברו בבקרה, אלישע לוי ביקש משחקניו לא להילחץ. קהת צפוי לפתוח (ש', 19:45, ספורט 1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* המאזן של האדומים בבירה חריג ביחס למשחקים מול מועדונים גדולים אחרים: שישה ניצחונות ב-13 המשחקים האחרונים, ורק שלושה הפסדים.

* בכל המפגשים מול בית"ר משנת 2005, קרה רק פעם אחת ששחקן התקפה לא הבקיע את השער לזכות האדומים. זה היה אבי יחיאל, שחקן במיל'.

* דובב גבאי הבקיע שלושה שערים בשני המפגשים האחרונים.

* בעונה שעברה נפגשו הקבוצות גם כן במחזור השני של הליגה בבאר שבע. בית"ר ניצחה 0:1 בווסרמיל משער של עמית בן שושן.

* שחקני בית"ר שצפויים לפתוח מחר בהרכב היו שווים בעונה שעברה 12 שערי זכות בלבד. בעיה לא קטנה לאלי כהן.

* בפעם האחרונה שאלישע לוי הגיע לטדי בשנה שעברה זה היה עם מכבי חיפה והוא ניצח 1:4.

שחקן בית"ר ירושלים, ערן לוי. קובי אליהו
ערן הבודדים בבית"ר שמסוגלים להבקיע. ערן לוי/קובי אליהו

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

מאמן בית"ר אלי כהן התאכזב מאוד לשמוע כי אף אחד מהשחקנים המשמעותיים אותם רצה לא חתם ועבר בבקרת התקציבים, והוא צפוי לעלות למשחק עם סגל קצר מאוד. כהן צפוי לעלות עם אותו ההרכב שפתח בקרית שמונה פרט לשינוי כפוי, כאשר במקומו של דריו פרננדס המורחק יוסט אופיר קריאף לקישור האחורי לצידו של קובי מויאל ואילו אלי דסה יחזור לעמדת המגן הימני. דסה עדיין לא כשיר במאת האחוזים וכמוהו גם עומר נחמני שסובל ממתיחה, אך לכהן אין ברירה והשניים צפויים לפתוח בהרכב.

השבוע הבא צפוי להיות שבוע קריטי מבחינת בית"ר בכל הנוגע להחתמות. בתחילת השבוע יתברר אם דן איינבינדר ממשיך במועדון או שהוא עובר לקרית שמונה. במידה שאיינבינדר יעבור לקרית שמונה, המועדון יזכה לדמי השבחה של 1.3 מיליון ש"ח, מה שיאפשר למועדון להחתים את עמית בן שושן, שי חדד וככל הנראה גם תומר בן יוסף. יחד עם זאת, בבית"ר לא מעוניינים להמשיך ולוותר על שחקני בית מוכשרים ולכן רק בתחילת השבוע הבא ייסגרו הדברים לכאן או לכאן.

במידה שאיינבנדר יחתום, בית"ר תצטרך לנסות ולהמשיך לגייס כספים בכל דרך שהיא על מנת להחתים את שי חדד ועמית בן שושן. עדיין קיימים פערים עם השניים וקשה לראות כרגע מאיפה מצליחה בית"ר לגייס את הכסף להחתימם, אי כי במקרה של חדד אפשר למצוא פיתרון יצירתי בחוזה ארוך טווח שישאיר אותו לשנים הבאות.

הקרואטי דומיניק גלאבינה עדיין לא סגור בבית"ר. השחקן סיכם את תנאיו, השחרור שלו הגיע, אך קבוצתו הקרואטית עדיין לא אישרה כי מבחינתה הוא חופשי ואין לה שום דרישות, וייתכן שבמידה שאיינבינדר יישאר בקבוצה יחליטו במועדון לוותר על הזר ולהקצות את הכסף לשחקני הבית. בבית"ר מצפים מחר ל-8,000 צופים שיגיעו לטדי ויתמכו בקבוצה. המשחק ייפתח כ-10 דקות אחרי יציאת השבת ושערי האצטדיון יישארו פתוחים עד המחצית עבור האוהדים שומרי השבת שירצו להגיע.

הפועל באר שבע:

בהפועל באר שבע עורכים היום (שישי) הכנות אחרונות לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים (שבת, 19:45, ספורט1 וספורט 1 HD). המאמן אלישע לוי תרגל אתמול את ההרכב וביצע בו שינוי אחד בהשוואה למשחק מול סכנין – רועי קהת הצעיר תורגל על חשבון הקשר הקנייתי פטריק אוסיאקו. קהת יכול לשחק במספר עמדות, כולל קשר 50-50 ומתחת לחלוץ ונראה כי המערך ישתנה בהתאם להתפתחויות במשחק.

"אני רוצה להגיע עם הקבוצה לצמרת הטבלה כי יש כאן אופי טוב", הצהיר אתמול אוסיאקו. "החלום שלי הוא להיות אחד השחקנים הטובים בישראל. בית"ר זה מועדון גדול ולפעמים טוב להגיע כאנדרדוג. הם הפסידו את המשחק הראשון ולכן לא יהיה קל. אם נשחק יחד, נחזור עם משהו". המאמן אלישע לוי הקרין לשחקנים את קלטת המשחק האחרון מול סכנין ובדומה למה שהשמיע בעונה שעברה באסיפות מכבי חיפה הוא אמר לשחקנים: "חשוב מאוד שנכבוש שער, אבל אם הכדור לא נכנס חשוב שלא תילחצו. שחקו בסבלנות, הגולים יגיעו".

דיא סבע שהורחק בשבוע שעבר לא ייכלל בסגל. אתמול ביקש השחקן לבטל את הקנס שאסי רחמים הטיל עליו בגין ההרחקה. גם הקשר סיראז' נאסר שטרם חתם על חוזה חדש לא ייכלל בסגל וכרגע הוא לא מתכוון להגיע בכדי לצפות במשחק. בבאר שבע הודיעו אתמול כי המועדון חצה את רף 3,000 המנויים, בעזרת קמפיין השיווק שמנהלת הדוברת, ציפורה חלפון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי. רוני לבנה
סבלנות, זה שם המשחק. אלישע לוי/רוני לבנה

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: קובי מויאל

ללא דריו פרננדס ומול הקישור האחורי האגרסיבי של באר שבע, מויאל יצטרך להיות דומיננטי ולהיות הבלאנס של בית"ר ירושלים לשליטה במרכז השדה מחר. זה מה שצפוי להכריע את המשחק.

הפועל באר שבע: תומר סוויסה

אחת הבעיות שאלישע לוי מנסה לפתור בשבועות האחרונים היא המחץ בחוליית ההתקפה. תומר סוויסה הגיע לבאר שבע על תקן השחקן שאמור להוביל את החלק הקדמי, אבל בינתיים דובב גבאי מסתמן כשחקן שבאר שבע בונה עליו. יכול להיות שזאת ההשפעה של חלוץ שנדרש לעשות עבודה הגנה או לשחק באגף, אבל עדיין, איך שלא תהפכו את זה – בבאר שבע מצפים ממנו להרבה יותר.

קובי מויאל שחקן בית"ר ירושלים מאוכזב. קובי אליהו
יהיה הגורם המאזן של בית"ר? קובי מויאל/קובי אליהו

הרכב משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, דינו שקבורץ, מתן בראשי, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל, אופיר קריאף, אבי ריקן, צחי אליחן, עומר נחמני, ערן לוי.

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, קלמי סבן, עודד גביש, בויאן מרקוביץ', אופיר דוידזאדה וויליאם סוארס, וויליאם נג'ובו, רועי קהת (פטריק אוסיאקו), ניקולאס פלצ'וק, תומר סוויסה, דובב גבאי.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully