וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלסנדרו דל פיירו עובר לליגה האוסטרלית

הנסיך (37) העדיף את קבוצת סידני על פני שלל הצעות אחרות וירוויח כ-2 מיליון דולר לחצי שנה: "רגע ענק לכדורגל שלנו"

לאחר שסוכנו כבר ניהל מגעים מתקדמים עם סיון השוויצרית, החליט בסופו של דבר אלסנדרו דל פיירו להעדיף את אוסטרליה והוא צפוי לחתום עוד היום (שישי) בשורות סידני FC. על פי דיווחים בתקשורת המקומית, דל פיירו אמור להרוויח כ-2 מיליון דולר בחצי שנה (כ-70 אלף דולר לשבוע), ולהפוך בו בזמן לשם הגדול ביותר בתולדות הליגה האוסטרלית, ולשחקן עם השכר הגבוה ביותר אי פעם בכדורגל האוסטרלי.

העסקה יצאה לפועל לאחר שהמנהל המקצועי של סידני, טוני פיניאטה, נועד מספר פעמים בימים האחרונים עם סוכנו של החלוץ בן ה-37, לו סטיצ'ה, וגרם לו להעדיף את ההצעה האוסטרלית על פני הצעות מאירופה, מהמזרח הרחוק ומערב הסעודית. את סידני FC מאמן איאן קרוק האנגלי, הקפטן הוא ברט אמרטון ובעליה הוא המיליארדר הרוסי דייויד טרקטובנקו, לשעבר הבעלים של זניט. בעבר שיחקו במועדון ז'וניניו, בניטו קארבונה, דווייט יורק ואחרים.

"זהו רגע ענק לסידני, לליגה האוסטרלית ולכדורגל האוסטרלי", אמר נשיא המועדון סקוט בארלו. "לכבוד הוא לנו שאלסנדרו החליט לשחק עבורנו, ואנחנו מקווים בדיוק כמוהו שביחד ניצור מורשת מיוחדת". הליגה האוסטרלית תצא לדרך בתחילת חודש אוקטובר.

דל פיירו בן ה-37 סיים לפני מספר חודשים את חוזהו ביובנטוס אחרי 19 שנים מופלאות בשורות הגברת הזקנה. הנסיך הבקיע 208 שערים ב-513 משחקים רשמיים, במהלכם הפך לאחד השחקנים האהובים ביותר בתולדות המועדון. משחקו האחרון בשורות הגברת הזקנה היה ב-20 במאי, כששותף ל-67 דקות במסגרת גמר הגביע האיטלקי מול נאפולי.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully