וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: רפאל ואן דר וארט חתם בהמבורג

קשר טוטנהאם חזר לקבוצה בה כיכב בין 2005-2008, תמורת 13 מיליון יורו. "זה חלום שהתגשם עבורי ועבור משפחתי", אמר

אחרי אינספור שמועות, העברות, רצונות וחלומות, היום (שישי) זה סוף סוף קרה באמת. חלומם של אוהדי המבורג התגשם ורפאל ואן דר וארט חזר לקבוצה. המבורג הגיעה לסיכום עם טוטנהאם על סכום העברה של 13 מיליון יורו והקשר ההולנדי בן ה-29 כבר עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם לשלוש שנים בקבוצתו לשעבר.

הקשר אמר: "החזרה להמבורג היא חלום שהתגשם עבורי ועבור המשפחה שלי. אני שמח שהגעתי להסכם עם המבורג וקלאוס מיכאל קהנה ומצפה לשלוש שנים במועדון". מאמן המבורג טורסטן פינק אמר: "אני מתרגש ושמח שרפאל ואן דר וארט חזר להמבורג. הוא יעזור מאוד לקבוצה שלנו". איש העסקים המיליארדר ואוהד הקבוצה קלאוס מיכאל קהנה, שלפי הדיווחים מימן את העסקה, אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "אני גאה מאוד שהצלחנו לצרף את רפאל ואן דר וארט ולהחזירו להמבורג. אני משוכנע שזו תהיה התחלה חדשה וטובה יותר בשביל הקבוצה".

כזכור, ואן דר וארט הפך למטרה הגדולה ביותר של המבורג לאחר שאיבדה את רוב נכסיה בשני הקייצים האחרונים. הקשר ההולנדי, ששיחק בקבוצה בין 2005-2008 ורשם 74 הופעות ו-29 שערים, עדיין נחשב לאחד השחקנים האהובים ביותר בהמבורג. בנוסף, אשתו של ואן דר וארט סילבי לחצה עליו לחזור לגרמניה וגם ילדיו מדברים גרמנית וצולמו לבושים בחולצות נבחרת גרמניה. בשלב מסוים, אפילו הציע איש העסקים המיליארדר ואוהד המבורג קלאוס מיכאל קהנה לממן את עסקת רכישתו של הקשר ואפילו כעת קיים סיכוי לא רע שהוא האיש שעומד מאחורי העסקה. המבורג פתחה את העונה בצורה רעה עם הדחה מהגביע מול קרלסרואה מהליגה השלישית והפסד ביתי 1:0 לנירנברג במחזור הפתיחה.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully