וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - מ.ס. אשדוד: איך עוצרים את ניר ביטון?

שלומי דורה רוצה לשלוט במרכז השדה בשבת (18:00, אין שידור) ולנטרל את כוכב היריבה. אפה אמברוז חתם בסלטיק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

*המשחק האחרון בין בני סכנין למ.ס. אשדוד הוליד לא פחות משישה שערים שהתחלקו שווה בשווה בין הקבוצות. זה היה במחזור הסיום של הליגה הסדירה בעונה שעברה, כשאמיר לביא מאשדוד הצליח בתוספת הזמן לכבוש מפנדל ולסחוט 3:3 מדהים.

* בני סכנין אוהבת את המחזור השני, בשלוש העונות האחרונות היא לא הפסידה במחזור השני אפילו פעם אחת.

*עלי עוסמאן שגדל בבני סכנין ישחק מחר עם מדי הקבוצה לאחר שלוש עונות בהן שיחק במכבי חיפה

*הניצחון האחרון של סכנין על מ.ס אשדוד היה באפריל 2011 , אז נפגשו הקבוצות בפלייאוף התחתון של עונת 2010/2011 וסכנין ניצחה 1:0 משער של קוסטדין אזורוב.

מפתחות והכנות

בני סכנין:

מאמן בני סכנין שלומי דורה ביקש משחקניו לשים בצד את כל ההתעסקיות בדברים חיצוניים, דוגמת ג'ואל דמאו, נחיתתו של ירו בלו או ניסיונות המעבר של שחקנים בבקרת התקציבים, ולהתעסק רק בכדורגל, לקראת השחק מול אשדוד (ש', 18:00, ספורט1). דורה ביקש משחקניו להגיע עם אותה רוח לחימה כמו במשחק הקודם מול הפועל באר שבע, אך הפעם לעיני הקהל הביתי ליזום יותר. מאמן סכנין ניסה כל השבוע לתרגל הנעת כדור ורוצה בעיקר לשלוט במרכז המגרש כדי לנטרל כמה שיותר את ניר ביטון.

דורה היה מרוצה מאוד מהתצוגה במשחק הקודם וצפוי להמשיך עם אותם שחקנים. מי שיחסרו לדורה יהיו מחמוד עבאס הפצוע, עלא אבו סלאח שעדיין לא עבר בבקרה וכמובן ירו בלו שנחת היום (שישי) בישראל כדי לסכם סופית את תנאיו. השוער מחמוד קנדיל שספג שלשום מכה חזקה ברגלו צפוי להיות כשיר ולעמוד לרשותו של דורה כשגם עלי עוסמאן שעבר אתמול ברגע האחרון בבקרה יערוך את הופעת הבכורה שלו העונה אך כנראה יהיה זה כשיעלה מהספסל.

מ.ס. אשדוד:

אחרי הניצחון הנאה 0:2 על רמת השרון במחזור הפתיחה, ינסו באשדוד להמשיך במומנטום החיובי גם במשחק החוץ בסכנין. הקבוצה יצאה כבר היום לבית מלון בעכו על מנת לחסוך מחר את הנסיעה הארוכה צפונה ולהתכונן בשקט להתמודדות מול חניכיו של שלומי דורה.

השבוע התקבל במשרדי המועדון השחרור הבינלאומי של החלוץ דימיטאר מקרייב והוא צפוי לערוך הופעת בכורה מחודשת בהרכב, לצידו של מוראד אבו ענזה שכבש צמד במשחק הניצחון מול רמת השרון. ניר ביטון יישאר בסופו של דבר בקבוצה לפחות עד ינואר, בשל העובדה שלא קיבל אשרת עבודה באנגליה וגם הוא יפתח בהרכב. בן בוטבול צפוי לקבל את חולצת ההרכב במקומו של הניגרי אפה אמברוז, שהמריא לסקוטלנד וחתם לשלוש שנים בסלטיק, אחרי שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות.

יעמדו למבחן

בני סכנין: ג'ואל דמאו

אפילו הקשר הצרפתי לא ציפה שידברו עליו כל כך הרבה. מכבי חיפה ומ.ס אשדוד מעוניינות בשירותיו ובסכנין מאמינים שעשויות להיות התפתחויות לאחר המשחק הנוכחי. הרבה עיניים יתמקדו בקשר והוא מבחינתו יצטרך להוכיח שהוא מתאים לרמות הכי גבוהות שיש.

מ.ס. אשדוד: דימיטאר מקרייב

החלוץ הבולגרי יערוך מחר הופעת בכורה מחודשת בהרכב אשדוד ומעניין יהיה לראות את השילוב בינו לבין אבו ענזה שהצטיין במחזור שעבר. אם מקרייב יפגין את הכושר הנפלא מתחילת הקדנציה הקודמת שלו בקבוצה, יהיה לאשדוד חוד קטלני, שיעשה בעיות לכל הגנות הליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבים משוערים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת (עלי עוסמאן), פייר אמבמבה, עידן ויצמן, שמעון הרוש, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, אלכסנדר דוידוב, חאמד גנאים, מוחמד כליבאת, אחמד קאסום.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, בן בוטבול, ניר ביטון, חאתם עבד אלחמיד (גדי קינדה, אמיר לביא), דוד רביבו, מוראד אבו ענזה, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully