וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב גורי: "אשחק איפה שהמאמן יגיד לי"

ההגנה החדשה של מכבי ת"א מדברת. אקס וויגאן: "שיחקתי מגן ימני, שמאלי ובלם". איתן טיבי: "כבוד גדול, שמח שהכל מאחורי"

אתר רשמי

מכבי תל אביב חיזקה השבוע את חוליית ההגנה שלה בשני שחקנים, לאחר שהחתימה את סטיב גורי מחוף השנהב, ששיחק בוויגאן האנגלית בשלוש העונות האחרונות וכן את איתן טיבי, בלמה של עירוני קרית שמונה, שהצטרף לצהובים לאחר הליך בוררות. טיבי וגורי שחתמו על חוזה לשנתיים במועדון, כבר הספיקו לערוך אמש (שישי) אימון בכורה עם הקבוצה ומאוחר יותר אף נטלו חלק במסיבת העיתונאים שקיימה הקבוצה לרגל פתיחת העונה.

"אני מרגיש נהדר להיות כאן במכבי תל אביב", סיפר גורי באירוע פתיחת העונה של הצהובים. "אני שמח להצטרף לקבוצה, שמח שחתמתי. אני יודע שגל אלברמן ורוברטו קולאוטי (ששיחקו עמו במנשנגלבך הגרמנית, ר"ב) משחקים כאן ואני זוכר ששיחקתי מול מכבי תל אביב לפני המון שנים, במדי בני יהודה", הוסיף השחקן. גורי נשאל על שינוי התפקוד שלו, מחלוץ בבני יהודה בסיום שנות ה-90, לבלם ומגן שמשחק בפרמיירליג באנגליה: "זה נכון, דברים משתנים בכדורגל, זו היתה בחירה של המאמנים שלי ואני מנסה לעשות כמיטב יכולתי. מאז שהפכתי לשחקן הגנה, אני חושב שזה עשה לי רק טוב בקריירה וכעת זה גם מה שהביא אותי למכבי תל אביב".

הבלם-מגן נשאל האם הוא יודע באיזה תפקיד ישחק כעת בקבוצתו החדשה והשיב: "כששיחקתי בוויגאן, שיחקתי מגן ימני, מגן שמאלי ובלם. איפה שהמאמן יגיד לי לשחק, אני אשחק. כרגע אני עדין לא יודע. רק הגעתי אתמול לקבוצה, זה היה האימון הראשון שלי, אני אעבוד כדי להיות בכושר משחק, תנו לנו מעט זמן ואז נוכל לדעת מה יהיה התפקוד שלי". גורי לא רצה לחשוף את שאיפותיו לעונה ואמר: "אני מעדיף לשמור את זה לעצמי. נחכה ונראה בסיום העונה".

"היה לי חשש שלא אעבור בסופו של דבר למכבי", מספר הבלם איתן טיבי שהגיע השבוע באופן רשמי לקבוצה. "כעת אני שמח שהכל מאחורי ואני עם הפנים קדימה ומקווה שבעזרת השם תהיה לי הצלחה במכבי תל אביב". טיבי שיתף את ההרגשה בליבו אחרי ההצטרפות לקבוצה ואמר: "זה כבוד גדול ואני מאוד מאושר מהרגע הזה. אני רוצה להגיע כבר ולשחק עם הקבוצה. אני רק חוזר לחזור לשחק. בכל מקום שאני מגיע, אין לי אף פעם בעיה להיאבק על המקום שלי, אני אעבוד קשה, אני מאמין בעצמי, יהיה בסדר".

טיבי הוסיף: "ההזדמנות להגיע מבחינתי למועדון גדול, המועדון הכי גדול בארץ וזו היתה ככה זכות וגאווה מאוד גדולה מבחינתי ואני מאוד שמח לביות כעת חלק ממכבי תל אביב ולעמוד לרשות הקבוצה". הבלם שעמד במוקד דיון הבוררות הסוער בו פתח איזי שירצקי את פיו על הבלם והתנהלותו, נשאל על יחסיו עם קרית שמונה: "זה כרגע מאחורי ואני לא מעוניין להתעסק בזה. אני מאחל המון המון הצלחה לקרית שמונה ומאחל המון בהצלחה לאיזי שרצקי, שרק יצליחו וישיגו את המטרות שלהם".

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully