וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: גם ליאור רפאלוב בשלב הבתים

הקשר הישראלי שיחק 90 דקות ב-1:4 של ברוז' על דברצן. אינטר וליברפול עלו, א.י.ק הפתיעה את צסק"א מוסקבה

מלבד המשחק של הפועל תל אביב נגד דודלאנז', נערכים הערב (חמישי) 29 משחקים נוספים בשלב פלייאוף העליה לשלב הבתים בליגה האירופית.

פ.ס.וו איינדהובן השיגה את התוצאה הגבוהה של הערב, 0:9 על זטה האומללה ממונטנגרו, שהשלים מבחינתה 0:14 בסיכום המשחקים. ג'ורג'יניו ויינאלדום וטים מטאבז כבשו שלושער של אחד עבור הקבוצה ההולנדית.

גם פיינליסטית השנה שעברה, אתלטיק בילבאו, בשלב הבתים אחרי 3:3 בחוץ נגד ה.י.ק הלסינקי. הבאסקים הצפינו לפינלנד עם יתרון 0:6 במשחק הראשון ו-90 הדקות הערב נערכו לפרוטוקול בלבד.

להפתעה הראשונה של הערב הייתה אחראית א.י.ק שטוקהולם, שמחקה פיגור 1:0 מול צסק"א מוסקבה מהמשחק הראשון וניצחה בבירת רוסיה 0:2 כדי להדיח את היריבה העשירה שלה מהמפעל. קוואמי קראקרי (6) ומרטין לורנצון (90+3) כבשו לזכות השבדים.

ליאור רפאלוב שיחק 90 דקות ב-1:4 של קלאב ברוז' על דברצן ההונגרית, שהעלה אותה לשלב הבתים בזכות 1:7 בסיכום המשחקים. רפאלוב יהיה הליגיונר השלישי בשלב הבתים אחרי אליניב ברדה (גנק עברה את לוצרן עם 2:3 בסיכום המשחקים) וביברס נאתכו, שרובין קאזאן שלו עלתה לשם אוטומטית.

אינטר עלתה, אבל עשתה זאת אחרי 2:2 בלבד בבית נגד ואסלוי. השוער לוקה קאסטלצי הורחק בדקה ה-33, אבל הנראוזרי הצליחו להסתדר. פנדל של ניקולה סטנסיו בדקה ה-35 ושער של פרננדו וארלה בדקה ה-79 כמעט הפתיעו את אינטר, אבל רודריגו פלאסיו (76) ופרדי גוארין (90) השוו פעמיים. גם ליברפול בשלב הבא אחרי 1:1 ביתי נגד הארטס (לואיס סוארס כבש בדקה ה-88) ו-1:2 בסיכום המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully