וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "מוכנים לכל יריבה", סילבה: "אלוהים אלוהים אלוהים"

שחקני ריאל וסיטי דרוכים אחרי הגרלת בית המוות. קלופ: "זה בית משוגעים". מסי: "לפעמים המזל עוזר בליגת האלופות"

מי אמר ששלב הבתים בליגת האלופות איבד מהאטרקיטיביות שלו? ריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי, בורוסיה דורטמונד ואייאקס ירכיבו את בית ד' בהגרלה שנערכה הערב (חמישי) במונאקו, ומי צריך בעצם יותר אחרי שארבע הקבוצות האליפות ישחקו באותו בית.

כריסטיאנו רונאלדו, שרק אתמול זכה בסופרקופה, הצהיר: "אנחנו נמצאים בבית הכי קשה ותחרותי, אבל אנחנו אלופי ספרד ואנחנו מוכנים להתחרות עם כל יריבה". ומה אומר על כך דויד סילבה, כוכבה של מנצ'סטר סיטי? "אלוהים אלוהים אלוהים. אין לי מה להגיד. שנה שנייה ברציפות שאנחנו משחקים בבית מוות, אבל אנחנו יכולים לעשות את זה". קון אגוארו הוסיף: "זה מאוד מדרבן לשחק בליגת האלופות, ועוד יותר בבית כמו זה. היריבות הכי גדולות במפעל הכי גדול".

יורגן קלופ, מאמן דורטמונד, סיפק הערכה משלו: "הבית הזה מייצר רק הנאה. באופן טבעי, מנצ'סטר סיטי וריאל מדריד שונות מאיתנו, אבל זה לא יעצור אותנו. אנחנו רוצים להיות היריבה הכי מסוכנת". סבסטיאן קאהל הקפטן הוסיף: "זה בית משוגעים. כמובן שזה יהיה ניסיון אדיר לשחק בסנטיאגו ברנבאו או באנגליה, אבל אם להיות כנים, הייתי רוצה לשחק בבית קל יותר".

מסי: "לפעמים המזל עוזר בליגת האלופות"

גם בית ה' יספק לא מעט עניין כאשר אלופת אירופה צ'לסי שובצה להתמודד יחד עם אלופת איטליה יובנטוס, כשאת הבית תשלמנה שחטאר דונייצק ונורדסיילנד הדנית האלמונית. "אני שמח לראות שוב את השם יובנטוס בליגת האלופות", הבהיר אנטוניו קונטה, המאמן המורחק של הגברת הזקנה". "זה המקום הנכון עבור קבוצה היסטורית שממשיכה לעשות היסטוריה בכדורגל האיטלקי ומעבר".

על היריבות עצמן, הוסיף קונטה: "יהיה לנו שני אתגרים מול צ'לסי. למרות שזה קשה לשחק באנגליה, תמיד יש קסם מיוחד לשחק בסטמפורד ברידג', ותהיה אווירה מחשמלת. אסור לזלזל במשחקים נגד שחטאר ונורדסיילנג. הכדורגל האוקראיני נמצא ברמה גבוהה וזה יהיה מאתגר מבחינה פיזית. כשמשחקים באירופה, כל היריבות נמצאות ברמה גבוהה".

ברצלונה שובצה לבית ז' יחד עם בנפיקה ליסבון, ספרטק מוסקבה וסלטיק, ובשורות סגנית אלופת ספרד מרגישים ברי מזל. "לפעמים המזל עוזר בליגת האלופות, כמו שקרה לצ'לסי בעונה שעברה", סיפר ליאונל מסי. "זו הגרלה קשה, אבל אנחנו מקווים להיות טובים יותר ביחס לעונה שעברה. קשה מאוד לזכות במפעל, ואנחנו צריכים לכבד כל יריבה שיש לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully