וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "לא אשתמש בתנאים כתירוץ"

30.8.2012 / 22:57

אריק שיבק ונבחרת הכדורסל של ישראל התאכזבו מההפסד הביתי למונטנגרו: "ביום ראשון יש לנו את המשחק הכי חשוב"

קובי אליהו

נבחרת ישראל לא הצליחה לשרוד הערב (חמישי) דרמה לא קטנה נגד נבחרת מונטנגרו והפסידה לה 81:76 ביד אליהו במשחק במסגרת מוקדמות אליפות אירופה בכדורסל. בנבחרת היו מאוכזבים מאוד מההפסד הראשון אחרי שלושה ניצחונות רצופים, האחרון שבהם ניצחון מרשים על נבחרת סרביה. לאריק שיבק ושחקניו יש כעת מאזן 3:3 וביום ראשון הם ישחקו נגד אסטוניה בחוץ, במה שנראה כמאבק הישיר על המקום השלישי בבית א'.

שיבק סיכם: "משחק צמוד תמיד נגמר על פעולה כזו או אחרת, או על ריבאונד כזה או אחר. הריבאונד האחרון היום היה הסימפטום של המשחק כולו. היה לנו את הכדור ביד, אבל במקום לקחת אותו, לקלוע בצד השני ולהשוות, הם לקחו אותו בערבוביה וקלעו סל".

ביום ראשון תשחק ישראל נגד אסטוניה בטאלין, למשחק שכולו מאבק על המקום השלישי. "חבל על ההפסד, אבל אנחנו נוסעים למשחק קריטי מאוד נגד אסטוניה על המקום השלישי", הוסיף שיבק, "ננוח, נדבר, נתכונן ונבוא למלחמה. צריך לנצח את אסטוניה בחוץ, ואת איסלנד וסלובקיה בבית, ונראה מה יהיה. מי שלא יכול לשרוד בקמפיין כזה לא יכול לאמן במעמדים כאלה. אני לא אשתמש בתנאים כתירוצים".

גיא פניני אמר: "הפסד לא נעים. באנו בהרגשה טובה אחרי המשחק נגד סרביה, שיחקנו נגד קבוצה מצוינת ששיחקה כדורסל טוב ונכון ובסוף נפלנו בקטנות. כשמגיעים למשחק צמוד צריך לקחת החלטות טובות והיינו צריכים לעשות את זה יותר טוב. יש עוד משחקים בטורניר, ומסתבר שביום ראשון זה המשחק הכי חשוב שלנו. אם ננצח זה יחזיר אותנו לתמונה".

מאמן מונטנגרו, לוקה פאביצ'ביץ', אמר: "זה ניצחון גדול בשבילנו. אני רוצה לברך את הקבוצה שלי על ניצחון גדול, הניצחון שלנו בבלגרד הפתיע את כולם, את כל הבית. במשחק כאן, כשישראל צריכה את המשחק הזה, והיא בעלייה ומשחקת כדורסל טוב עם מאמן טוב? להרים את המשחק שלנו ביד אליהו, ולשחק משחק חזק כזה, זה הישג גדול לכל הקבוצה. אני מברך את השחקנים שלי ואנחנו צריכים לדעת איך לנצל את המשחק הזה לטובתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully