וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד סיימה ב-1:1 בלבד עם נירנברג

אלמוג כהן לא שותף, קבוצתו סחטה תיקו ביתי מכובד. שאלקה גברה על אוגסבורג 1:3. בהמשך: דיסלדורף - מנשנגלדבאך

אחרי מחזור ראשון עמוס בארועים, יצא המחזור השני בבונדסליגה הגרמנית לדרך אמש (שישי) עם משחק בו הפתיעה העולה החדשה גרויטר פירת עם ניצחון היסטורי 0:1 במיינץ. היום נכנסה למעגל המשחקים גם האלופה, בורוסיה דורטמונד, ששמטה נקודות ראשונות העונה כשסיימה ב-1:1 בלבד עם נירנברג. שאלקה המסקרנת לא התקשתה מול אוגסבורג הקטנה וניצחה 1:3. מנשנגלדבאך אכזבה עם 1:1 אצל דיסלדורף, ובאיירן מינכן תארח את שטוטגרט למשחק שישלים את המחזור ביום ראשון.

נירנברג - דורטמונד 1:1

אלופת גרמניה הגיעה לבוואריה אחרי שישה ניצחונות רצופים על נירנברג, אולם הקבוצה של דיר הקינג שהפתיעה בהמבורג בשבוע שעבר הפתיעה גם הערב. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-31: הירושי קיוטאקה הגביה כדור קרן לרחבה, ותומאס פרקהרט הגבוה נגח פנימה. הקבוצה של יורגן קלופ לא חיכתה זמן רב כדי למצוא את השוויון, ובדקה ה-40 יאקוב בלאשצ'יקובסקי המשיך פצצה של רוברט לבנדובסקי שנהדפה מהמשקוף כדי לקבוע 1:1 מקרוב. עד הסיום חיפשו הצהובים את שער הניצחון המיוחל, אלא שמספר הצלות יפות של שוער נירנברג רפאל שייפר מנעו ממנה זאת. דורטמונד תחפש לשוב למסלול הנצחונות כשתארח בשבוע הבא את לברקוזן. אלמוג כהן ישב על הספסל למשך 90 הדקות.

שאלקה - אוגסבורג 1:3

אחרי ה-2:2 המלהיב עם האנובר במחזור הפתיחה, הקבוצה של הוב סטיבנס שבה לגלזנקירשן וחגגה ניצחון בכורה העונה, ובסטייל. קיריאס פפאדופולוס המצוין, שהבקיע אשתקד שבעה שערים מעמדת הבלם, העלה את המארחת ליתרון כשנגח פנימה כדור קרן של ג'פרסון פרפאן בדקה ה-31. מספר שניות אחרי היציאה מחדרי ההלבשה בישל פרפאן גם את השני, כאשר הפעם כדור קרן שלו הגיע לרגל של ג'רמיין ג'ונס, וזה בעט פנימה. את הדובדבן על הקצפת שם קלאס יאן הונטלאר, שהבקיע גם במחזור הפתיחה, ונגח בדקה ה-72 את ה-0:3 אחרי הגבהה של מי אם לא ג'פרסון פרפאן, שחגג ערב גדול עם שלושה בישולים. אוגסבורג רק הצליחה לצמק בדקה ה-78, אך נותרה במקום האחרון בטבלה ותחפש נקודות בכורה בשבוע הבא.

דיסלדורף - מנשנגלדבאך 1:1

הניצחון של דיסלדורף בשבוע שעבר על אוגסבורג היה הראשון שלה בבונדסליגה מאז מאי 1997, והערב האוהדים שלה חגגו את שובה של הליגה הבכירה לאצטדיונם הביתי אחרי 15 שנה. על הפרק: אחד ממשחקי הדרבי של נורדריין-וסטפאליה, ובסיומו, אפילו שזה לא נגמר בשלוש נקודות, דילסדורף בהחלט יכולה להיות מרוצה. הקבוצה של לוסאין פאברה, שהודחה ממוקדמות ליגת האלופות על ידי דינמו קייב, היתה יותר מסוכנת לאורך מרבית שלבי המשחק, אך לא הצליחה למצוא את הרשת.

משחקים נוספים:

מיינץ - גרויטר פירת 1:0
לגרויטר פירת: פלקיס קלאוס (66)

לברקוזן - פרייבורג 0:2
הבקיעו ללברקוזן: גונסאלו קסטרו (8), פיליפ וולשייד (53)

ורדר ברמן - המבורג 0:2
לברמן: ארון האנט (פנדל, 52), נילס פטרסן (66)

הופנהיים - פרנקפורט 4:0
לפרנקפורט: אלכסנדר מייר (39, פנדל, 52), פירמין שווגלר (43), מרטין לאניג (89)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן שאלקה איברהים אפלאי. רויטרס
דקות בכורה בשאלקה. אפלאי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully