וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי פתח תקוה עם מאזן מושלם

המלאבסים חזרו מפיגור וניצחו 2:3 את אחי נצרת. ניצחון בכורה להפועל פתח תקוה, ארבעה אוהדים נעצרו. רק תיקו לבני לוד

אחרי שהיא יצאה לדרך בקול תרועה רמה, הליגה הלאומית סיפקה גם משחק גדול ראשון היום (שישי) כאשר הפועל פתח תקוה השיגה ניצחון ראשון עם 2:3 על מכבי הרצליה בסיום משחק הפכפך שהוביל גם למהומה בין האוהדים לכוחות השיטור לאחר מכן. ארבעה אוהדים אף נעצרו. מי שפספסה הזדמנות להישאר עם מאזן מושלם היא בני לוד, שספגה בדקה ה-89 מהפועל ירושלים ונפרדה ממנה ב-1:1. סקציה נס ציונה שיחקה לראשונה וניצחה 0:1 את הפועל כפר סבא, בעוד הפועל ראשון לציון הסתפקה ב-0:0 ביתי מול הפועל אשקלון.

בשבת נערך משחק אחד שהציג את הקבוצה המושלמת היחידה עד כה בליגה, כשמכבי פתח תקוה ניצחה במושבה 2:3 את מכבי אחי נצרת. למושבה. ביום שני יינעל המחזור עם שלושה משחקים: בית"ר תל אביב רמלה - הכח עמידר רמת גן, הפועל רעננה - הפועל נצרת עילית ומכבי אום אל פאחם - מכבי יבנה.

דומיניק וואסי שחקן הפועל פתח תקוה. נמרוד סונדרס
נהנה בליגה הלאומית. דומיניק וואסי/נמרוד סונדרס

משחקי שישי:

מכבי הרצליה - הפועל פתח תקוה 3:2

המלאבסים חגגו ניצחון ראשון בלאומית אחרי משחק מצוין באצטדיון בהרצליה. הקבוצה של עופר טלקר דווקא פתחה נהדר, כשינון ברדה בישל לאבי חי שער יתרון בדקה ה-13. היה זה השער הראשון של הרצליה אחרי שני משחקים בגביע הטוטו ועוד אחד בליגה בהם לא כבשה. בדקה ה-24 יכול היה ברדה להרשית את השני, אך רשם החמצה מזעזעת מול שער ריק. העונש הגיע בדקה ה-29, כשדומיניק וואסי נגח מקרוב פנימה אחרי הגבהה של יניב לוזון, והמהפך הושלם עם שער של רועי זכרי הצעיר בדקה ה-52. הרצליה חזרה עם פנדל של רגב וולק בדקה ה-62 אחרי החלטה מעוררת מחלוקת של השופט שהצביע על הנקודה הלבנה בטענה למשיכה בחולצתו של מיכאל קירטבה, אך המילה האחרונה הייתה של וואסי, שסיים מתפרצת קטלנית בדקה ה-75 והכריע את המשחק עבור הקבוצה של אלי מחפוד. כמה חבל שאת הסיום ליוותה מהומה אשר בסופה נעצרו אוהדים של הפועל פתח תקוה.

סקציה נס ציונה - הפועל כפר סבא 0:1

המארחים זכו למנוחה במחזור הראשון בעקבות העובדה שאחי נצרת לא אושרה בבקרת התקציבים, ומסתבר שהשבוע הנוסף להכנות והתוספות הרבות שביצעו בסגל סייעו להם כדי להשיג ניצחון במחזור הפתיחה. כפר סבא, לשורותיה חזרו וויליאם אווסו ובן אז'ובל בהשאלה ממ.ס. אשדוד, לא התאוששה מההפסד לבני לוד ושוב ירדה מנוצחת, הפעם בעקבות שער של עומר פרץ בדקה ה-86. פתיחה מאכזבת לאסי דומב, שניצב ללא נקודות או שערים לאחר שני מחזורים.

הפועל בני לוד - הפועל ירושלים 1:1

הקבוצה של בהג'ת עודה איבדה ממש בדקות הסיום את המאזן המושלם שלה, כשנכנעה לשער של חן מנצורי בדקה ה-89 וספגה לראשונה העונה. האדומים מהבירה רצו להימנע מהפסד שני ברציפות אחרי שנוצחו 1:0 באותו מגרש בדיוק בידי מכבי אום אל פאחם בשבוע שעבר, והצליחו בכך למרות שספגו מרן בן שמעון בדקה התשיעית. שער שני לחלוץ הצעיר שהגיע מאשדוד במסגרת עסקת מוראד אבו ענזה. יופי של רכש. זה אמנם לא התפתח למשחק דוגמת ה-3:4 של לוד מהעונה שעברה, אך השוויון של מנצורי בכל זאת סיפק דרמה כמו שהקבוצות הללו אוהבות.

הפועל ראשון לציון - הפועל אשקלון 0:0

ציפיות גבוהות היו בראשון לציון לאחר הפתיחה הסוערת עם הניצחון 1:3 על הכח עמידר רמת גן בשבוע שעבר, אלא שמול האשקלונים של גדי כרמלי הדברים פחות התחברו לכתומים. הפועל ראשון לציון הגיעה כפייבוריטית ברורה למרות העובדה שאשקלון ניצחה ארבעה מששת המפגשים האחרונים, אלא שהחבורה הצעירה מהדרום שכחה מהבעיות הניהוליות והצליחה לחלץ נקודה ראשונה בסופרלנד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שגיא יוסף שחקן הפועל ירושלים לפני ריף מסיקה שחקן בני לוד. מגד גוזני
חלוקת נקודות דרמטית בשכונת התקווה. שגיא יוסף מול ריף מסיקה/מגד גוזני

משחקי שבת:

מכבי פתח תקוה - מכבי אחי נצרת 2:3

הקבוצה היחידה עם מאזן מושלם כרגע בליגה הלאומית היא מכבי פתח תקוה, שמתכוונת לחזור לליגת העל במהרה. אחי נצרת הגיעה למושבה למשחק הראשון שלה העונה ואף הוליכה משער מוקדם של אלן מסודי כבר בדקת הפתיחה, אבל אוסקר גררו ענה עם שער מקרוב בדקה התשיעית ומשם מכבי פתח תקוה השתלטה על העניינים. הבלם תומר אלבז כבש את השני של המלאבסים בדקה ה-46, וגררו המצוין השלים צמד וחתם את התוצאה בדקה ה-60. בהאא אבו שהאב הצעיר צימק בתוספת הזמן עם שער בכורה בהופעתו הראשונה בלאומית, אולם הקבוצה של משה סיני יצאה לפגרת הנבחרת עם שש נקודות משש אפשריות.

עומר גולן, אוסקר גררו שחקני מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
עדיין מושלמים. עומר גולן עם אוסקר גררו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully