וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן איינבינדר מתנדנד בין בית"ר לקרית שמונה

הצפוניים כבר סיכמו עם בית"ר על דמי המעבר, הקשר החליט לרדת בדרישות ולהישאר, אך ממשיך להתלבט. ברק משה חתם

יום ארוך עבר על קשר בית"ר ירושלים, דן איינבינדר. אתמול (רביעי) נודע כי איינבינדר סיכם את תנאיו בקרית שמונה של גילי לנדאו, לאחר שבית"ר והקבוצה הצפונית הגיעו להסכמות. אלא שהיום בשעות הצהריים, נראה היה כי הקשר יבצע פניית פרסה ויאריך את חוזהו, בסופו של דבר, בבית"ר ירושלים. הוא אף היה קרוב לסיכום בקבוצה, אלא שהשחקן עשוי שוב לשנות את דעתו ולחתום בקרית שמונה. בקרית שמונה אישרו את הידיעה, אך נודע כי החלטתו של איינבינדר לא תתקבל עד שבוע הבא, כשבכל מקרה בית"ר לא תעביר אותו בבקרת התקציבים.

כזכור, אתמול (רביעי) כבר סוכמו כל התנאים בין בית"ר ירושלים לקרית שמונה. הקבוצה של איזי שרצקי הגישה הצעה רשמית לשחקן בן ה-23 והגיעה לסיכום עם בית"ר לגבי גובה דמי ההשבחה שיעמדו על כ-1.5 מיליון שקל. יו"ר בית"ר איציק קורנפיין אישר ואמר ש"בין המועדונים הכל סוכם, עכשיו ההחלטה היא רק של השחקן".

אחרי שהיו פערים עצומים בין בית"ר לשחקן, נראה היה שהוא בדרכו להישאר בירושלים אחרי שהוריד בדרישותיו, אלא שבסופו של יום, כאמור, השחקן טרם הגיעה להחלטה סופית. היום אחרי האימון איינבינדר נשאר לשיחות בבית וגן עם איציק קורנפיין, כשסוכנו אבי נמני נמצא איתו כל העת על הקו. לאנשים בבית וגן אמר איינבינדר שלמרות הצעות רבות, ולמרות ההצעה הכספית של קרית שמונה, הוא רוצה להישאר בירושלים בקבוצת נעוריו.

השחרור של הקשר הקרואטי דומיניק גלאבינה לא הגיע והקבוצה לא הספיקה להעביר אותו בבקרת התקציבים, והוא לא ישחק בשבת. מסגרת התקציב של בית"ר עומדת להיסגר, מבחינת בקרת התקציבים להחתמת שחקנים נוספים והקבוצה תזדקק לגיוס של קרוב למיליון ש"ח נוספים, על ידי עמותת האוהדים ואנשי העסקים. זאת על מנת להחתים את עמית בן שושן ושי חדד.

הקשר ברק משה חתם בקבוצה לשנתיים. סוכנו, לירן עטיה, נפגש עם איציק קורנפיין וסיכם על המשך דרכו של משה. השחקן צפוי להיכלל בסגל למשחק ביום שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully