וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: ברק בדש עזב לבוורן הבלגית

תהל אלון

30.8.2012 / 12:25

חלוץ האלופה, שהיה מאוכזב מהפיחות במעמדו עקב צירופו של לנצ'ה, עובר לקבוצה הבלגית של גדיר ושיש: "עוזב בלב כבד"

עירוני קרית שמונה ממשיכה לעבור טלטלות בסגל. חלוץ הקבוצה ברק בדש החליט לעזוב את האלופה, והצטרף לקבוצה הבלגית בוורן. בדש, שהיה חלק חשוב מהזכייה של קרית שמונה באליפות ההיסטורית שלה אשתקד, איבד את מקומו בהרכב של גילי לנדאו עבור חלוץ הרכש לאסלו לנצ'ה, ומאוכזב מהפיחות במעמדו. בדש, שמיוצג על ידי הסוכן דודו דהאן, יושאל לעומה לבוורן, המושבה הישראלית החדשה, שבה כבר משחקים מוחמד גדיר וגל שיש, כשלבלגים תהיה אופציה לרכוש אותו בסיום העונה.

כזכור, אתמול הקבוצה סיכמה עם בית"ר ירושלים על צירופו של דן איינבינדר, שטרם אישר מצדו את העסקה. כמו כן, הבלם איציק כהן צפוי להצטרף, אחרי שעזב את מכבי חיפה. בנוסף, השבוע כבר סיכמה קרית שמונה על צירופו של החלוץ הפיני רוני פורוקארה.

"אני עוזב בלבד כבד משפחה אוהבת כמו קרית שמונה", אמר בדש אחרי החתימה. "אומנם זו רק השאלה, אבל עדיין זה קשה לעכל שמחר אפגוש שחקנים חדשים ולא את החברים מהקבוצה בקריה. מקווה לעשות בבלגיה אותם דברים שעשיתי בעונה האחרונה ועם כל העצב יש בי גם המון ציפייה והתרגשות לאתגר החדש".

מקרית שמונה נמסר בתגובה: "אמש פנה השחקן לאיזי שרצקי והודיע לו כי קיימות הצעות לשחק באירופה, בשכר גבוה מזה שהוא מרוויח כיום. בדש הודיע לשרצקי שהוא מבקש להגשים את החלום ולשחק באירופה. היו"ר, שמאוד מעריך את השחקן במישור המקצועי והאישי, בירך אותו על הדרך שבה נהג והודיע לו כי על אף שהקבוצה צריכה אותו, הוא ישוחרר על מנת להגשים את מבוקשו. עירוני קרית שמונה מוקירה, מעריכה ובעיקר מודה על היותו אדם ושחקן למופת ומאחלת לו הצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully