וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד גבאי: "ברור שנרצה לפגוש את ליברפול או אינטר"

תהל אלון

29.8.2012 / 7:00

בקרית שמונה חולמים על יריבה אטרקטיבית בהגרלת הליגה האירופית. בדש: "לא יודע מתי נזכה להגיע שוב למעמד הזה"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

לא היה פשוט לשהות אמש (שלישי) בחדר הלבשה של קרית שמונה. האלופה הישראלית הגיעה כל כך קרוב להעפלה היסטורית לליגת האלופות, אך למרות יכולת טובה ב-1:1 מול באטה בוריסוב נאלצה להסתפק במקום בשלב הבתים של הליגה האירופית בגלל ההפסד 2:0 בבלארוס. השחקנים לא הסתירו את תחושות הפספוס והאכזבה כשירדו מכר הדשא באצטדיון רמת גן עם דמעות בעיניים, לאחר שבמשך דקה שלמה עמד הקהל שהגיע מקרית שמונה ומחא להם כפיים.

הבעלים איזי שירצקי שרצה לעודד את השחקנים נכנס לחדר הלבשה בסיום ואמר: "אין לנו על מה להתלונן, תרימו את הראש ותהיו עם הפנים קדימה, יש לנו עוד מטרות בליגה האירופית ובליגה". בעלים יטוס כבר היום יטוס לשוויץ על מנת לייצג את הקבוצה בהגרלת הבתים של הליגה האירופית.

מעבר לכך היום צפוי הקשר היהודי רוני פורוקארה לעבור את הבדיקות הרפואיות ולחתום במועדון, אך למרות שהוא כבר יהיה השחקן השני שמצטרף לקבוצה בשבועיים האחרונים, וזאת לאחר הגעתו של סינטאיהו סלליך, בקבוצה עדיין ינסו לסכם עם שחקן נוסף שככל הנראה יהיה שחקן הגנה, על מנת לעבות את הסגל לקראת המשך העונה.

גם המאמן גילי לנדאו הודה אמש שהסגל עדיין לא שלם כשאמר: "ברור שארצה להוסיף עוד שחקן, ככל שהסגל עמוק יותר יש יותר אופציות. בנוסף סגל רחב יוצר תחרות יותר בריאה על ההרכב ומוציא מהשחקנים את מירב היכולת".

אבוחצירא: "הפספוס ענקי, הליגה האירופית היא חצי נחמה"

ביום שאחרי ההדחה הכחולים כבר היו פחות מאוכזבים והסתכלו על הצד החיובי ועל ההישג המרשים של העפלה לליגה האירופית. אלעד גבאי אמר היום לוואלה! ספורט: "הגענו למצבים אתמול וחבל שלא הצלחנו לנצל אותם, אבל כל מי ששייך למועדון הזה צריך להיות גאה. יש לנו עוד דרך ארוכה, הליגה האירופית זה מפעל חזק בפני עצמו, ברור שיש אכזבה כי היינו יותר טובים מבאטה והבדלי הרמות שראו בבלארוס לא היו קיימים בארץ, אבל אנחנו מסתכלים הלאה".

על היריבות העדיפות בהגרלה אמר גבאי: "ברור שנרצה להיות מול קבוצות כמו ליברפול ואינטר, או שמות חזקים אחרים שימשכו קהל ושאנחנו נוכל ליהנות מהחוויה ומהדרך. עכשיו צריך להתרכז בזה ובליגה שלנו שהיא הלחם והחמאה".

שמעון אבוחצירא התייחס לתחושות בקבוצה: "הפספוס הוא ענקי. שיחקנו מצוין והיינו הרבה יותר טובים, אבל זה הכדורגל, פעם שמחים ופעם מתאכזבים. להגיע לשלב הבתים של אירופה זה לא מה בכך, אני מקווה ששם נדע לעשות את העבודה. אפשר להגיד שלהגיע לליגה האירופית זה חצי נחמה, ברור שהיינו מעדיפים לשחק לא טוב והעיקר לנצח ולהעפיל לליגת אלופות אבל לא צריך להתאכזב".

אבוחצירא התייחס ליריבות שמחכות בהגרלה: "לא משנה נגד מי נשחק זאת תהיה חוויה גדולה, נשחק נגד קבוצות שעד עכשיו ראינו רק בטלויזיה וחלמנו לשחק מולם, בשלב כזה אין יריבות עדיפות, רוצה שנוגרל או בבית הכי קל או בבית הכי קשה, אבל שבכל מצב נעשה את העבודה ונעבור".

גם ברק בדש חש אכזבה עצומה: "היינו קרובים, אבל כמעט זה לא מספיק, באנו עם פיגור של שני שערים שזה המון, במיוחד נגד קבוצה שיש לה ניסיון במפעל הזה והיא מאד טקטית. האמנו לאורך כל הדרך שאפשר, אם לא הייתה לנו אמונה למה לבוא לשחק כדורגל?. במהלך המשחק דיברנו אחד עם השני, האמנו שאפשר והחדרנו בעצמנו את הביטחון ובאמת חזרנו עם גול אחד. התחושות הן לא קלות, כי אני לא יודע מתי קרית שמונה תוכל לשוב למעמד הזה, היה צריך לראות את השחקנים בחדר הלבשה כדי להבין עד כמה אנו מאוכזבים, אבל עם כל זה הבאנו כבוד גדול לקרית שמונה ולא נפלנו מהם".

גם בדש מבקש הגרלה של קבוצה חזקה: "מבחינתי שיבואו הקבוצות הכי מסוכנות, אנחנו נקבל אותן בשמחה, אנחנו משתתפים במפעל ואני לא יודע מתי נזכה להשתתף בו שוב, למרות התקווה שנגיע לזה בכל שנה. מבחינתי שתבוא הקבוצה הכי אטרקטיבית שיש, כל קבוצה שתבוא נסתכל לה בעיניים ונעמוד מולה בכבוד. מי שבא ברוך הבא".

לקרית שמונה אין יותר מדי זמן לחשוב על ההפסד לבאטה, שכן היום אומנם קיבלו השחקנים יום חופשי, אבל כבר מחר הם ישובו לאימונים ויפתחו את ההכנות לקראת משחק הליגה של הקבוצה מול מכבי חיפה בקרית אליעזר.

אבוחצירא בסיום: "מקווה להיות פה שוב בעתיד"

קרית שמונה סיימה ב-1:1 עם באטה בוריסוב והודחה

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully