וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: טואטחה בהרכב, התלבטות בין אנדלובו ואזולאי

30.8.2012 / 22:30

המגן שקיבל פנייה מגנק הבלגית יישאר בחיפה. ראובן עטר מתלבט לגבי איוש החוד. קרית שמונה פנתה לשלומי אזולאי

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: טל רזניק

דינו אנדלובו קיבל הבוקר (חמישי) זימון מפתיע לנבחרת דרום אפריקה. חלוץ מכבי חיפה שמעולם לא לבש עד כה את המדים הלאומיים של נבחרתו זכה לזימון בכורה וייכלל בסגל למשחקים מול מוזמביק וברזיל בחודש הבא.

"זה כבוד גדול עבורי להשתייך לנבחרת דרום אפריקה", אמר אנדלובו לאתר הרשמי של מכבי חיפה. "הגשמתי חלום ילדות. אני מאושר מאוד, במיוחד כשאחרי זמן כל כך קצר במועדון גדול כמו מכבי חיפה קיבלתי זימון לנבחרת, אייצג את המועדון וארצי בכבוד".

כזכור, אתמול התראיין אנדלובו לאתר קיקאוף במולדתו ואמר: "עם כל הכבוד למאמנים בדרום אפריקה, הם אף פעם לא נתנו לי הזדמנות לשחק", אמר החלוץ בראיון. "כל כך הרבה מאמנים דרום אפריקאים לא נותנים לצעירים לשחק בעוד שבאירופה כן נותנים לצעירים הזדמנות. באירופה אנחנו מתאמנים קשה ומקריבים, אבל הם נותנים לך סיכוי ואני צריך רק לנצל את זה".

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, איציק כהן קרוב לסיכום בקרית שמונה. סוכניו של השחקן סגרו אתמול עקרונית את רוב הפרטים, אך העסקה תושלם לאחר שישובו לישראל.

המגן טאלב טואטחה, שסיכם השבוע לשלוש שנים בקבוצה לאחר משא ומתן ארוך, יחתום ביום ראשון על חוזה לשלוש שנים. השחקן אישר אתמול את הפניה שקיבל מגנק, אך במועדון לא מעוניינים להשאיל אותו לקבוצה אחרת והוא עומד למכירה בלבד. טואטחה תורגל הערב על חשבונו של שמואל שיימן ונראה כי הוא יפתח בעמדת המגן השמאלי. החלוץ דינו אנדלובו תורגל בתחילת האימון כחלוץ יחיד אולם מאוחר יותר החליף אותו עטר בשלומי אזולאי, שעשוי לעבור בשבוע הבא לבני יהודה. סארי פלאח האריך את חוזהו בקבוצה משנתיים לשלוש שנים לאחר שסיכם בבני יהודה.

אם יחול שינוי ועסקת דמאו לא תיסגר, חיפה עשויה לפנות לאפיקים אחרים, בהם קובי מויאל ולירוי צעירי. עובד אנסה הגנאי יערוך אימון אחרון עם הקבוצה ויעזוב לגאנה, לאחר שלעטר התברר כי מדובר בשחקן שמסוגל לשחק בעיקר בחלק הקדמי.

החלוץ שלומי אזולאי לא מעוניין לחתום בבני סכנין שרוצה אותו, אך בלי קשר הניסיונות להעביר את דמאו לקבוצה יימשכו רק לאחר המחזור הקרוב. הבוקר התברר כי ראשי קריית שמונה שוב פנו למכבי חיפה לגבי השחקן ובכך הם מצטרפים רשמית למירוץ אחר השחקן, אותו רוצה מאוד בני יהודה. החלוץ כבר הוזכר כמועמד להמשיך אצל האלופה בעבר, אך עד כה לא נעשתה פניה בעניין.

הבלם יוריצה בוליאט מקווה לסגור היום בקבוצה באירופה. אתמול נפלה הצעה מהליגה השניה בגרמניה ואם השחקן לא יסגור עד מחר בקבוצה אחרת, עטר צפוי להחזירו לסגל כיוון שגם לאחר החתמת הקשר האחורי לחיפה יהיו ארבעה זרים בלבד. גם בויאן שראנוב ינסה לסגור היום.

נפתרה המחלוקת, טואטחה סיכם במכבי חיפה

אנדלובו: "אף קבוצה לא רצתה אותי, לכן הגעתי לישראל"

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully