וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בליגה האירופית: ליברפול ואינטר רוצות בתים

המייטי רדס יחפשו להשלים את העבודה מול הארטס הסקוטית, ניוקאסל תפגוש את אטרומיתוס, הנראזורי ישחקו מול ואסלוי

יממה לפני הגרלת הבתים ויממה לאחר שמשחקי השלב המקביל בליגת האלופות יסתיימו, ייערכו מחר (חמישי) משחקי הגומלין בשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית. כזכור, שטוטגרט הייתה הראשונה להבטיח את מקומה בשלב הזה לאחר שעברה בפלייאוף את דינמו מוסקבה ואליה יקוו לחבור עוד מספר קבוצות אירופיות בכירות כמו ליברפול, בילבאו, האנובר, לאציו, ניוקאסל ואינטר.

מארסיי - שריף טיראספול (1:2 במשחק הראשון, ה', 21:30)

הקבוצה הצרפתית, שעברה עונה קשה אשתקד אבל השתחלה לאירופה דרך זכייה בגביע הליגה, תחפש להשלים את העלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית בגומלין מול הקבוצה המולדבית. מארסיי, שניצחה 1:2 במשחק הראשון, פתחה את העונה בליגה הצרפתית בצורה נהדרת עם תשע נקודות בשלושה משחקים ונראית במומנטום חיובי מאוד. שריף טיראספול מדורגת גם היא במקום הראשון בליגה המולדבית עם 19 נקודות אחרי שבעה משחקים.

ליברפול - הארטס (0:1 במשחק הראשון, ה', 22:05)

המייטי רדס, שפתחו את העונה בפרמיירליג בצורה רעה עם הפסד 3:0 לווסט ברומיץ', נראו הרבה יותר טוב מול מנצ'סטר סיטי ביום ראשון האחרון כשרק חוסר מזל מונע מהם ניצחון חשוב מאוד. ליברפול תנסה להבטיח עונה אירופית ארוכה כשתארח את הארטס הסקוטית באנפילד, כשהיא מגיעה עם מקדמה בדמות ניצחון 0:1 במשחק הראשון. ברנדן רוג'רס צפוי להעניק מנוחה למספר שחקנים לקראת מפגש הליגה הקשה מול ארסנל ביום ראשון הקרוב. מנגד, הקבוצה הסקוטית במקום הרביעי בליגה שלה אחרי ארבעה מחזורים כשהיא עם שש נקודות.

ניוקאסל - אטרומיתוס (1:1 במשחק הראשון, ה', 22:00)

המג'פייז השיגו תוצאה לא רעה במשחק הראשון בין השתיים, על אף שהוא נערך יומיים בלבד לפני משחק הליגה שלהם מול צ'לסי בסטמפורד ברידג'. עכשיו, ניוקאסל תנסה לחזור לאירופה כשהיא יודעת שאפילו 0:0 יעלה אותה לשלב הבתים של הליגה האירופית. הזברות של אלן פארדיו הפסידו 2:0 לצ'לסי במחזור האחרון, אבל ינסו להתאושש מזה אטרומיתוס, שפתחה את העונה ביוון עם ניצחון 0:2 על קרקירה.

משחקים נוספים:

הלסינקי - בילבאו (6:0 במשחק הראשון, ה', 20:00)

צסק"א מוסקבה - א.י.ק סולנה (0:1 במשחק הראשון, ה', 20:00)

אינטר - ואסלוי (0:2 במשחק הראשון, ה', 21:45)

האנובר - שלאסק (3:5 במשחק הראשון, ה', 21:45)

לאציו - מורה (0:2 במשחק הראשון, ה', 22:00)

קלאב ברוז' - דברצן (0:3 במשחק הראשון, ה', 21:30)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully