וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טואטחה: "מקווה שהשריקות יהפכו למחיאות כפיים"

29.8.2012 / 17:45

טאלב טואטחה רוצה התחלה חדשה עם אוהדי מכבי חיפה, ראובן עטר הודה: "היינו מצוברחים". איציק כהן בדרך לקרית שמונה

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: טל רזניק

יומיים אחרי ההפסד 2:1 למכבי תל אביב במחזור הפתיחה ושלושה ימים לפני המפגש מול האלופה עירוני קרית שמונה, קיימה היום (רביעי) מכבי חיפה מסיבת עיתונאים. המאמן ראובן עטר והמגן השמאלי טאלב טואטחה הגיעו לחדר התקשורת במתחם האימונים בכפר גלים כדי לענות על כל השאלות.

המאמן ראובן עטר הבהיר שעובד אנסה לא יישאר, אבל סירב להתייחס לאופציית ג'ואל דמאו. בחיפה ינסו לסגור את עסקת דמאו עד תחילת השבוע, אך אם זה לא ייצא לפועל, במועדון עשויים לבדוק שוב את אופציית קובי מויאל.

ראובן עטר פתח ואמר במסיבת העיתונאים ש"מבחינת ההרגשה, ברור שעד אתמול כולם היו מצוברחים והראש קצת למטה. אבל אין לנו זמן להתעסק בזה. הפנים שלנו קדימה לקראת קרית שמונה. היא האלופה וקבוצה טובה מאוד, וההתייחסות צריכה להיות לקראת המשחק הזה". לגבי האפשרות שג'ואל דמאו יצטרף לקבוצה, אמר עטר: "אני מוכן לדבר על שחקנים רק אחרי שחותמים, ולא לפני כן".

על המשחק מול מכבי תל אביב הוסיף המאמן: "היו שם רגעים טובים יותר ופחות, אבל אנחנו עם הפנים לקרית שמונה. אנחנו חושבים רק איך נתמודד נגדה. יהיה משחק קשה מול קבוצה חזקה מאוד".

על שיטת המשחק שלו במכבי חיפה הוסיף עטר: "כשאתה מוביל, אתה משנה לפעמים יותר בקטע הגנתי, וכשמובילים מולך, אתה משנה את הסגנון ליותר התקפי. במשחק האחרון ראינו שתי שיטות, ויכול להיות שיהיו שינויים אחרים. שחקנים שמשחקים מגיל תשע יודעים לשחק בכל שיטה. כנראה שעובד אנסה לא יישאר.

"אני מאמין שיש דרך. כשאתה מאמין בדרך שלך הכל מסתדר. אני לא חושב על מצבים שליליים. מטבעי, אני מאמין תמיד בתוצאות טובות ושנעשה את מה שצריך ביום שבת. קרית שמונה היא האלופה והיא קבוצה חזקה מאוד". על רמת הליגה: "אני שמח שהמחזור הראשון עבר בשלום עם משחקים טובים שעושים טוב לכדורגל אחרי העונה שעברה".

על העובדה שטואטחה הגיע למסיבת עיתונאים אמר עטר: "אני חושב שהוא היה חסר לכם. הוא לא דיבר מאז היום הראשון, אז הבאתי אותו".

עוד בחיפה: הבלם איציק כהן נמצא בדרך לעירוני קרית שמונה, ונמצא עמם במשא ומתן מתקדם. כזכור, כבר לפני שבועיים האלופה הציעה לבלם להצטרף. בין הצדדים אין סיכום סופי, אבל ההערכה היא שהוא יצטרף לקרית שמונה עד סוף השבוע.

טואטחה: "השנה יש משהו שונה בקבוצה"

מגן הירוקים טאלב טואטחה אמר ש"מכבי חיפה זה מועדון שגדלתי פה מגיל 10. אני כל כולי במכבי חיפה. תמיד הייתי ואני מקווה שביחד נגיע להישגים. כמו שאמר ראובן, קרית שמונה היא קבוצה טובה ואני מקווה שנגיע מוכנים".

על הקיץ שעבר במכבי חיפה אמר המגן: "אתם בתקשורת הגזמתם. אני תמיד הייתי בקשר טוב עם מכבי חיפה. היו דברים שלא הסתדרו, והנה עכשיו זה הסתדר. מחר אני אחתום על חוזה חדש. אני מבין את הכעס של האוהדים עליי, ואני מקווה שבמהלך העונה שריקות הבוז שקיבלתי יהפכו למחיאות כפיים".

על היכולת ההגנתית שלו אמר טואטחה: "אף אחד לא מושלם, אבל לאט לאט אני אלמד לשפר את החולשות שלי. השנה יש משהו שונה בקבוצה, שגם מי שיושב על הספסל רעב ומחכה לדקה שהוא ישחק בה. יש הרבה אנרגיות חיוביות וכל אחד מקווה שהוא יפתח בהרכב בסופו של דבר.

הבלם יוריצה בוליאט הגיע היום לאימון מכבי חיפה והתאמן בחדר הכושר. השחקן מנסה למצוא קבוצה באירופה, כשמספר קבוצות מעוניינות בו, ביניהן מהליגה השנייה בגרמניה. במידה שהוא לא ימצא קבוצה, הוא עשוי למצוא את עצמו בחזרה בחיפה, שם לא פוסלים את האפשרות הזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully