וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וליו סזאר הודיע: "אני עובר לקווינס פארק ריינג'רס"

השוער המעוטר ינדוד לאנגליה, והסביר את ההחלטה: "בחרתי בק.פ.ר כדי לשחק יותר ומכיוון שהפרמיירליג נצפית בכל העולם"

עכשיו זה סופי: ז'וליו סזאר, שוערה של אינטר בשבע השנים האחרונות, עובר לאנגליה וינסה לקדם את הקריירה שלו בקווינס פארק ריינג'רס. במהלך הקיץ ניהל השוער הברזילאי של הנראזורי מגעים עם מספר קבוצות, ביניהן טוטנהאם, אבל בסופו של דבר סגר בקבוצה הקטנה מאנגליה.

"אני אעזוב את אינטר, אני רוצה להודות לכולם על שבע השנים הנפלאות הללו", אמר השוער הוותיק. "אני רוצה להיות על הדשא לפני המשחק בין אינטר לרומא כדי לחבק את כל האוהדים. בחרתי להגיע לק.פ.ר מכיוון שאני חושב שאני אשחק יותר מאשר באינטר, ובשל העובדה שהפרמיירליג נצפית בכל העולם".

סזאר, 32, החל את הקריירה המקצוענית שלו לפני 14 שנים בקבוצת פלמנגו הברזילאית, ואחרי שבע שנים הוא נדד לאיטליה והחל לשחק בקייבו, שם לא זכה להזדמנויות ולמרות זאת ב-2005 הוא חתם על חוזה לשלוש שנים באינטר. אצל הנראזורי קיבל סזאר הזדמנות אמיתית, ובשנים שבהן שיחק בקבוצה, היא גם זכתה בשלל תארים.

בתקופה שלו באינטר, המועדון זכה בחמש אליפויות ובשלושה גביעים, וכן הוא זכה להניף את גביע ליגת האלופות בעונת 2009/10. בזירה הבינלאומית, לסזאר יש 64 הופעות במדי ברזיל, אותה הוא מייצג החל מ-2003. סזאר גם זכה פעמיים בתואר שוער העונה של הסרייה A (ב-2008/9 וב-2009/10) וכן בתואר שוער השנה של אופ"א (ב-2009/10).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully