וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: עוסמאן עבר בבקרה. הבקרה: הוא לא עבר

29.8.2012 / 17:00

בקבוצה הפקידו את הערבויות, אבל הוא בספק לאשדוד. דורה ביקש מג’ואל דמאו, שמבוקש במכבי חיפה, שיישאר במועדון

בני סכנין הפקידה היום (רביעי) את החוזה של עלי עוסמאן בבקרה התקציבית, אבל בבקרה עדיין לא אישרו את הערבויות, ורק מחר יודיעו לסכנין אם השחקן עבר בבקרה ורשאי לשחק במשחקי הקבוצה, או שמא נדרשות פעולות נוספות.

מוקדם יותר היום גייסו בהנהלה מבעלי עסקים מקומיים את הערבויות הדרושות והעבירו אותו בבקרת התקציבים, אבל כרגע, למרות הצהרות הקבוצה, לא ברור אם עוסמאן יהיה בסגל למשחק בשבת מול מ.ס אשדוד. מי שלא עבר בבקרה הוא עלאא אבו סלאח, ובהנהלה ינסו להשיג גם את הכספים הדרושים להעברתו של ירו בלו.

גנאים הבהיר: "לא נפעל בניגוד לעמדת המאמן"

עוד בקבוצה: שלומי דורה ובני סכנין לא מוותרים נכון לעכשיו על ג'ואל דמאו. מאמן הקבוצה שוחח עם הקשר הצרפתי והבהיר לו כי מבחינתו הוא קריטי למערך שבנה לקראת העונה הקרובה. מנגד, דמאו ביקש שלא להערים קשיים על מעבר אפשרי שלו למכבי חיפה.

במסגרת השיחה שנערכה בין השניים, הבהיר המאמן שלא הוא היחיד שיקבע את עתידו, ואם בשקלול השיקולים יתברר שלסכנין יהיה שווה מבחינה כלכלית לשחרר את דמאו, הוא יקבל את האישור לכך. דורה כאמור לא מעוניין בעזיבתו של דמאו, והוא הבהיר זאת פעם נוספת לחברי ההנהלה.

בהנהלה חפצים בשחרורו של דמאו תמורת סכום כספי גבוה במיוחד. הדרישות של סכנין הן לקבל מיליון וחצי שקל תמורת העסקה וכן מחיקת החוב לחיפה על סך חצי מיליון שקל ושחקן אחד לפחות שיעשה את הדרך ההפוכה מחיפה לסכנין. "אם אכן יגיע הכסף הזה מחיפה, נוכל להעביר את עלי עוסמאן, עלא אבו סלאח ולהחתים רשמית את ירו בלו. אין ספק שמבחינתנו זו תהיה עסקת השנה", אמר גורם בסכנין.

אגב, אם בחיפה יסכימו לעסקה, ייצא שעבור דמאו קיבלה סכנין את מוחמד כליבאת ועלי עותמאן בהשאלה וכן שחקן או שניים נוספים, זאת בנוסף לסכום כספי משמעותי, עסקה שספק אם בחיפה יהיו מוכנים לה. בשורות המועדון מהכרמל עשויים להודיע שהם מוכנים רק לטרייד של שחקנים או לתשלום כספי בלבד ולא לשילוב של שניהם.

גם מ.ס אשדוד ממתינה להתפתחויות ומעוניינת בשחקן. אלא שככל הנראה לקבוצה מהדרום לא יהיו את הסכומים שסכנין דורשת. ראש עיריית סכנין מאזן גנאים המעורב בעסקה אמר היום לוואלה ספורט: "גם אשדוד וגם חיפה רוצות את השחקן. בשלב הזה דורה לא רוצה לשחרר אותו ואנחנו לא רוצים לפעול בניגוד לדעה של המאמן. נראה מה יהיו ההתפתחויות". גם היו"ר המתפטר שאהר חלאיילה דיבר על העסקה של דמאו: "בשלב זה דמאו לא משוחרר והוא נשאר בסכנין. נראה מה יהיה בהמשך".

בסכנין אמרו שבכל מקרה דמאו לא יעבור לחיפה עוד לפני המשחק הקרוב מול מ.ס. אשדוד בשבת, וגם אם תיחתם, הוא ייקח חלק במשחק.

עדכון ראשון: 11:19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully