וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: חילוקי דיעות בנוגע לשחרור דמאו למכבי חיפה

28.8.2012 / 20:26

חלק מחברי ההנהלה מוכנים לשחרר את הצרפתי בתמורה לבוקולי ושחקנים נוספים. דורה ואחרים נחושים להשאיר אותו

ג'ואל דמאו הוא שיחת היום (שלישי) בסכנין. בקבוצה הבינו כי מכבי חיפה מעוניינת בקשר האחורי, אך נכון לעכשיו אין כל כוונה לשחררו וזאת בגלל שדמאו נחשב לאחד הברגים החשובים בקבוצה. בצוות המקצועי הבהירו להנהלה שהם לא יהיו מוכנים לשחרר את דמאו ובסכנין לתת תשובה שלילית אם תיעשה פנייה נוספת. עם זאת, גורם בהנהלה אמר כי אם חיפה תציג הצעה מפתה במיוחד הם יבקשו מהצוות המקצועי לשקול זאת שוב, ובכסף שיתקבל משחרורו של הקשר האחורי יביאו לקבוצה שחקנים נוספים.

אגב, גורמים בסכנין לא אהבו את העובדה שחיפה פנתה ישירות לראש העיר מאזן גנאים ולא לחברי ההנהלה או לצוות המקצועי "מאזן הוא אמנם הדמות המובילה והוא זה שעוזר לקבוצה בכל מה שצריך, אבל אם נעשית פנייה היא צריכה להיעשות להנהלת הקבוצה ולא אליו ישירות", אמרו גורמים בסכנין.

גנאים עצמו אישר את הדברים: "אני לא רוצה להתערב בעניין. הייתה פנייה, אבל שלומי כרגע לא מוכן לשחרר את השחקן. זה משהו שבקבוצה יחליטו לגביו".

בהנהלת סכנין חלוקים בדעתם לגבי שחרור דמאו לחיפה. חלק מחברי ההנהלה מנסים ליזום טרייד במסגרתו גוסטבו בוקולי ושחקן נוסף יעברו אליהם תמורת הצרפתי, כשעל הפרק עלו השמות של שלומי אזולאי ורועי עטר וסכום כסף נוסף, אולם חברי ההנהלה אחרים נחושים בדעתם שלא לשחרר את השחקן.

שלומי דורה הבהיר להנהלה שמבחינתו הוא מעדיף שלא לשחרר כלל את הקשר, ולא משנה באיזה מסגרת של טרייד, אבל בסביבתו אמרו כי בסופו של דבר ההחלטה תהיה של ההנהלה: "שלומי לא רוצה לשחרר את דמאו, אבל הוא המאמן ולא הבעלים. הוא מקווה שיקבלו את דעתו".

אין כסף להעביר את עוסמאן ואבו סלאח

עלא אבו סלאח ועלי עוסמאן יבקשו הבהרות מהנהלת בני סכנין לגבי מועד העברת החוזים שלהם בבקרת התקציבים. השניים מעוניינים מאוד להתחיל לשחק ולא אוהבים את העובדה שנושא העברתם בבקרה נמשך כל כך הרבה זמן.

עוסמאן מאוכזב מאוד מהעובדה שהוא לא משחק ואמר למקורביו כי הוא חושש מאוד שהבעיה הכספית של סכנין לא תיפתר בקרוב והוא יישאר במצב הנוכחי עד מועד סיום ההעברות. גם אבו סלאח שחתם על החוזה, מצפה כבר להתחיל לשחק בשבת מול מ.ס. אשדוד.

בינתיים בהנהלה הבהירו שאין כל שינוי והכסף להעביר את השניים בבקרת התקציבים לא עומד לרשותם. עם זאת, צפויים בהנהלה להבהיר לשניים שהמאמצים ממשיכים ולמעשה הם עסוקים רק בכך. במועדון מאמינים כי העניינים ייפתרו ועוסמאן ואבו סלאח יוכלו לעמוד לרשות הצוות המקצועי כבר בתקופה הקרובה.

גם ירו בלו עדיין ממתין שבסכנין יפתרו את הבעיות הכספיות ואז הוא יוכל לחתום על חוזה לעונה הקרובה. בכל מקרה, החלוץ עשוי לנחות בארץ ולהתחיל להתאמן עם הקבוצה עד אשר יעבירו אותו בבקרת התקציבים, שכן נכון לעכשיו הוא עדיין ללא קבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully