וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירו בלו ממתין לתשובה סופית מבני סכנין

27.8.2012 / 12:06

החלוץ הניגרי סיכם את כל תנאיו בקבוצה, אך זו מסרבת לאשר את העסקה עד שיהיה ברשותה הכסף בכדי להעבירו בבקרה

החלוץ הניגרי ירו בלו ממתין לתשובה מבני סכנין כדי לנחות בארץ ולהצטרף לקבוצה. בלו מבחינתו כבר סיכם את התנאים ורק מחכה לאישור של בני סכנין, כאשר לחבריו בישראל אמר כי ברגע שיגיע האישור הוא ימריא לישראל ויצטרף לקבוצה. בלו כבר תקופה ללא קבוצה לאחר שעזב בסוף העונה את ואסלוי והוא כבר מחכה בקוצר רוח לחזור ולשחק כשמבחינתו בני סכנין היא האופצייה המועדפת.

עם זאת, גורמים בסכנין אמרו כי לא ברור כיצד בקבוצה יעבירו את השחקן בבקרת התקציבים, שכן המצב הכספי גרוע מאוד ולכן עדיין לא נחתם החוזה עם השחקן. "לא נעשה את הטעויות שנעשו בקיץ, כששחקנים הוחתמו עוד לפני שברור היה אם יש כסף לשלם להם. ירו בלו יוחתם רק לאחר שיהיה לנו ביד את הכסף למימוש החוזה שלו", אמר היום גורם בסכנין.

הסיבה שבקבוצה זהירים כל כך היא בגלל תקדים עלי עותמאן והקשיים הכספיים שחוו על מנת להעביר את חוזהו בבקרה. בסכנין עדיין מנסים להעביר את המגן בבקרה וכן את הבלם עלאא אבו סלאח, שחתם ביום חמישי על חוזה לארבע שנים אך נכון לעכשיו עדיין אין את הכסף להעביר את השניים ובהנהלה מקווים שכבר מחר יגוייס הכסף. בצד המקצועי, החליט המאמן שלומי דורה להעניק יום חופש לשחקניו ומחר יחזרו להתאמן בקבוצה לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully