וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר חלב: "חולם על שלב הבתים של ליגת האלופות"

קשר באטה בוריסוב בגרמניה לקראת הגומלין מול קרית שמונה: "יש לנו מקדמה משמעותית, אבל נצטרך להיות מרוכזים"

אלכסנדר חלב הוותיק והטוב קרוב מאוד לחזור לליגת האלופות. הבלארוסי בן ה-31, ששיחק בעבר בארסנל, ברצלונה, שטוטגרט, וולפסבורג, רוצה להופיע שוב בבמה הגדולה ביותר באירופה אחרי שעבר פציעה קשה שהשביתה אותו למשך זמן רב. כזכור, חלב ובאטה בוריסוב יפגשו הערב (שלישי) את עירוני קרית שמונה במסגרת גומלין פלייאוף ליגת האלופות באצטדיון רמת גן כשהם מגיעים עם מקדמה של 0:2 מהמשחק הראשון, בו כבש החלוץ ויטאלי רודיונוב צמד.

חלב עצמו העניק ראיון ל"ספוקס" הגרמנית, שם התייחס לפרק החדש שפתח בקריירה והסיכויים של קבוצתו לעלות לשלב הבתים בליגת האלופות. "באטה בוריסוב זה מועדון הבית שלי ולכן אני מחובר אליו ואוהב אותו", אמר הבלארוסי, "אני רוצה לתת לו משהו בחזרה ולמלא את החלק שלי בעלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות. עכשיו אנחנו צריכים לעשות צעד נוסף ולעבור את קרית שמונה כדי להגיע לשם. הצלחנו לנצח 0:2 במשחק הראשון, כך שאנחנו מגיעים עם מקדמה טובה, אבל גם בישראל נצטרך לשמור על ריכוז כדי שלא נופתע ונוכל לחזור ולשחק בליגת האלופות. זו תהיה הצלחה גדולה ועדות לעבודה המצוינת שנעשתה בבאטה".

קשר נבחרת בלארוס משוכנע שהוא עדיין יכול לחזור ליכולת הטובה שאפיינה אותו בימיו הגדולים: "חשוב לי מאוד לחזור לקצב המשחק אחרי פציעה ארוכה שעברתי ולעבוד קשה כדי להגיע לרמה של המשחק שהייתה לי פעם. מבחינה פיזית אני מרגיש טוב מאוד. המטרה שלי היא לחזור לרמות הגבוהות ביותר. אני אהיה מאושר מאוד אם נעלה לשלב הבתים בליגת האלופות, ובמיוחד אם נפגוש קבוצה גרמנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully