וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אושרי רואש חזר לאימונים

28.8.2012 / 9:52

הבלם שוחח עם יואב כץ, במועדון אופטימיים ומאמינים שהוא יישאר עונה נוספת. איך קלינגר יתמודד עם ארבעה בלמים בסגל?

אושרי רואש חזר היום (שלישי) לאימוני הפועל חיפה, וזאת לאחר שיחה שנערכה בינו לבין הבעלים יואב כץ. בחיפה הבינו משינוי מסמכי הבוררות של רואש (לפיהם הוא דורש את מלוא שכרו) שהשחקן מעוניין להישאר בקבוצה. בשיחה בינו לבין הבעלים נרשמה התקדמות משמעותית, ובמועדון אופטימיים כעת לגבי הסיכויים שהדברים יסתדרו והבלם יישאר בקבוצה עונה נוספת.

כץ ביקש מרואש לחזור כשלב ראשון לאימונים ולהמשיך את המשא ומתן תוך כדי שהוא מתאמן עם הקבוצה ושומר על כושר. השחקן הסכים לבקשה של כץ, כשמקורביו מסבירים ש"אושרי יחזור כדי לשמור על הכושר האישי שלו".

אם רואש אכן יסכם את תנאיו, לניר קלינגר יהיו ארבעה בלמים בסגל, ולא ברור עדיין מי יהיה הבלם שיעלה ליציע. בחיפה אמרו היום כי הסיבה שכץ מוכן להחזיר את רואש לקבוצה ושקלינגר מעוניין גם כן היא בגלל שדנילו ניקוליץ' הסרבי, שחתם בקבוצה בשבוע שעבר, מסוגל לשחק גם כבלם, וכי פביאן סטולר יכול לשמש גם כקשר אחורי, מה שייתן לקלינגר טווח אפשרויות במהלך העונה במקרים של פציעות מרובות או אילוצים מקצועיים.

במחלקת הנוער של חיפה נשמו לרווחה בשעות הערב, לאחר שבהתאחדות לכדורגל הודיעו להם כי הבקשה שלהם התקבלה והשחקנים שנחשבים כחריגי גיל יוכלו לשחק במשחק בשבת מול הפועל באר שבע וזאת למרות שעברו בבקרת התקציבים לאחר הדד ליין שהציבה ההתאחדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully