וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אמיר אבו ניל ייעדר חצי שנה מהמגרשים

27.8.2012 / 11:25

בשורה קשה להפועל חיפה: החלוץ יעבור ניתוח לשחזור הרצועה, החשש: "קשה לחזור מזה". גלושצ'ביץ' יחמיץ את הפועל ת"א

ניר קלינגר מדבר/צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

צפו בתגובות בסיום ה-0:0 מול מכבי נתניה בשבת

בשורה קשה להפועל חיפה: אמיר אבו ניל יעבור ניתוח לשחזור הרצועה, וצפוי להיעדר כחצי שנה מן המגרשים. אבו ניל לא שיחק בעונה שעברה תקופה ארוכה בגלל פציעה ברצועה הצולבת, אך לקראת סוף העונה חזר למגרשים. באימוני טרום העונה התלונן אבו ניל על כך שהוא מרגיש שהברך לא יציבה והפסיק את האימונים ואף לא יצא למחנה בפולין. כעת, לאחר בדיקה שעבר, התברר שהחלוץ חייב לעבור ניתוח לשחזור, מה שישבית אותו תקופה ארוכה מהמגרשים.

"זו מכה קשה לאמיר", אמר גורם בחיפה, "ניתוח שחזור הוא ניתוח שקשה מאוד לחזור ממנו, בייחוד לאחר תקופה כל כך ארוכה שהוא לא שיחק. הוא אחד השחקנים הכי כישרוניים שצמחו במועדון, ועכשיו לא בטוח בכלל איך תתפתח הקריירה שלו. כבר לפני חדש וחצי הוא היה צריך לעבור את השחזור, אבל רצה עוד אבחנות. חבל שזה התברר כדבר היחידי שיעזור לו".

אבו ניל, שמאושפז בבית החולים רמב"ם לקראת הניתוח שעשוי להתקיים כבר היום, שפוף מאוד. לחבריו אמר כי קיווה שיוכל להימנע מניתוח השחזור, ושהוא חושש מאוד שהשיקום יהיה ארוך .

בינתיים, בצד המקצועי בחיפה נוטים להחתים את אילן רנקביץ' בקבוצה, וזאת מאחר שהקשר מבית"ר נס טוברוק מרשים את הצוות המקצועי. רנקב'יץ יוחתם ככל הנראה בתוך כשבוע וישחק בקבוצה בעונה הקרובה, וזאת כדי ליצור עומק בקישור של חיפה.

לדימיר גלושצ'ביץ' לא ייקח חלק במשחק מול הפועל תל אביב, וזאת לאחר שקיבל אישור מראשי הקבוצה לצאת למונטנגרו לטובת חתונתו. גלושצ'ביץ' ימריא ביום ראשון ויחמיץ את המשחק. קלינגר מתלבט בין הישאם כיוואן לבין גיא צרפתי שצפויים למלא את מקומו בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully