וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "אנחנו בלחץ חיובי, מתים כבר לעלות ולשחק"

28.8.2012 / 8:00

גל מקל נחוש לפני המפגש של הנבחרת מול סרביה (21:00, ער' 1): "הם מהטופ של אירופה. עברנו הרבה, תראו אותנו נלחמים"

צילום ועריכה: דרור פיקלני

נבחרת ישראל תפגוש הערב (שלישי, 21:00, ערוץ 1) את נבחרת סרביה במסגרת המחזור החמישי והאחרון בסיבוב הראשון של מוקדמות אליפות אירופה. אחרי שאמש ערכו את האימון המסכם באווירה אופטימית, היום תקיים הנבחרת את אימון הקליעות שלה, ולאחר מכן תתכנס בבית מלון עד לשעת המשחק. בצוות המקצועי עקבו אמש אחרי תוצאות בית א' ולא היו מרוצים מהניצחונות של מונטנגרו ואסטוניה שקבעו כי הפסד של ישראל יהפוך את משימת ההעפלה לאליפות אירופה לקשה עוד יותר.

"המפתחות? בבית שלנו אנחנו נצטרך להתרכז בעצמנו", אמר גל מקל לקראת המשחק, "לטפל בפיק אנד רול ובמשחק הפנים של קרסטיץ'. אנחנו בלחץ חיובי ואנחנו רוצים לשחק מול הקהל שלנו בנוקיה. שחקנים עברו פה כבר הרבה ואנחנו מתים לעלות. ההפסד לאסטוניה הוא בלתי נסלח אבל ההשפעה היא לא כזו גדולה. הנסיעה למשחקי חוץ היתה מצוינת חברתית. אתם תראו אותנו מחר נלחמים. סרביה תמיד חזקה והיא בטופ 4-5 של אירופה. אנחנו מבינים שהמשחק נגד מונטנגרו פגע בהם אבל זה יכול לעבוד גם הפוך. זו יריבה ברמה גבוהה ואנחנו מוכנים".

באיגוד הכדורסל מאמינים כי 11 אלף צופים ימלאו הערב את יציעי היכל יד אליהו. הקופות ייפתחו היום אחר הצהריים לאחר שכ-7,000 כרטיסים נמכרו נכון ליום שני בלילה. לפני המשחק ייערכו מספר טקסים כשביניהם צפוי לקבל קפטן הנבחרת לשעבר טל בורשטיין שהודיע אתמול על פרישה ממשחק פעיל תשורה מהאיגוד.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully