וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "מכבי חיפה עדיין הקבוצה הטובה בארץ"

27.8.2012 / 22:43

מאמן מכבי ת"א לא נסחף אחרי הניצחון במשחק הפתיחה: "ניקח את זה שבוע-שבוע". דאבור: "אנחנו לא מתעסקים בציפיות"

מכבי תל אביב פתחה הערב (שני) את העונה בצורה הכי טובה שהיא הייתה יכולה לבקש. שחקניו של אוסקר גרסיה הצדיקו את הציפיות העצומות מהם עם 1:2 נהדר על מכבי חיפה שהקפיץ את אצטדיון בלומפילד לשמיים. מואנס דאבור כבש כבר בדקה השישית, וגם אחרי שחן עזרא איזן בדקה ה-38 הצהובים לא נשברו ודאבור היה חתום גם על שער הניצחון בדקה ה-55.

אוסקר גרסיה נשמע מרוצה אחרי הניצחון: "לנצח את המשחק הראשון זה תמיד חשוב, בטח מול מכבי חיפה, שהם עבורי הקבוצה הכי טובה בישראל כרגע. זו תוצאה מצוינת בשבילנו".

המאמן נשאל על שאיפות האליפות של קבוצתו, ואמר: "צריך לקחת את זה שבוע-שבוע, אימון-אימון, ולא לחשוב לטווח הארוך, ואז, בסוף העונה, נראה איפה אנחנו". על הרכש החדש שלו, סטיב גורי, אמר גרסיה: "הוא שחקן טוב, מהיר וחזק, אבל עדיין לא יצא לנו להתאמן איתו".

מואנס דאבור אמר בסיום: "אנחנו עדיין לא במאה אחוז שלנו. אני מקווה שנמשיך ונשתפר ממשחק למשחק וניתן עונה טובה. ברוך השם אני שמח מאוד שהצלחתי לכבוש היום, אני מקווה להמשיך ולתת את הגולים שלי משבוע לשבוע ולתרום לקבוצה. תמיד הציפיות במכבי תל אביב גבוהות, אבל אנחנו לא מתעסקים בזה. נתאמן כל השבוע, ומשבת לשבת נעשה את העבודה כמו שצריך. היה לנו משחק טוב היום, יש עוד מה לשפר אבל העיקר התוצאה. ניצחנו 1:2 וזה בסדר, ממשיכים הלאה".

מהמשטרה נמסר כי 12 אוהדים משני המחנות נעצרו במהלך המשחק בגלל התפרעויות.

מכבי תל אביב גברה 1:2 על מכבי חיפה

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully