וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי על סף חתימה באנורתוזיס

27.8.2012 / 20:38

החלוץ הגיע לקפריסין ויעבור בשלישי בדיקות רפואיות בקבוצה של רוני לוי. יושאל לעונה ממכבי תל אביב, שתשתתף בשכרו

חלוץ מכבי תל אביב ברק יצחקי קרוב מאוד לחתימה בשורות אנורתוזיס, קבוצתו הקפריסאית של רוני לוי. החלוץ המריא הבוקר (שני) לאי השכן מלווה בסוכנו רונן קצב. השניים נפגשו עם ראשי המועדון והצדדים נמצאים על סף סיכום. על פי המסתמן, יצחקי יושאל לעונה אחת ממכבי תל אביב כשהצהובים ישתתפו בחלק משמעותי משכרו.

ביום שלישי יעבור השחקן בדיקות רפואיות מקיפות והוא צפוי לחתום בקבוצה בימים הקרובים. על מנת לרשום את יצחקי בסגל אנורתוזיס חייבת לשחרר את אחד משחקניה הזרים והיא נמצאת במגעים להתרת חוזהו של השוער המונטנגרי סרג'אן בלאז'יץ', שחתם רק הקיץ על חוזה לשנתיים במועדון. ברגע שבלאז'יץ' ישוחרר, יצחקי יצטרף רשמית לאנורתוזיס.

החלוץ יחבור בקבוצה הקפריסאית למאמן רוני לוי ולקשר משה אוחיון, שהצטרף הקיץ לקבוצה. אנורתוזיס, שלא זכתה בתואר מאז 2008, תפתח בשבת את העונה במשחק ביתי מול העולה החדשה פאפוס.

יצחקי עצמו, כזכור, קיבל בתחילת הקיץ הודעה מהנהלת מכבי תל אביב כי הוא משוחרר מהקבוצה, והתאמן עד כה באימונים אישיים בקריית שלום ושמר על כושר לאורך הפגרה. השחקן ניהל מגעים עם אסטרס טריפוליס היוונית ואף יצא להתרשמות, אך זה לא הבשיל לכדי חתימה.

יצחקי, שיחגוג בחודש הבא 28, שיחק חצי עונה באירופה במדי גנק הבלגית החל מינואר 2008, אך בתום העונה שב לבית"ר ירושלים. בקיץ 2010 נרכש על ידי מכבי תל אביב ואחרי שהחמיץ כמעט עונה שלמה בגלל פציעה, רשם אשתקד 27 הופעות ליגה בהן כבש תשעה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully