וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי פתח תקוה ניצחה 0:1 את הפועל אשקלון

עומר גולן כבש בדקה ה-78 וסידר למשה סיני פתיחה טובה לעונה בליגה השנייה. מהפך ענק לנצרת עילית ב-2:3 על בית"ר ת"א

המחזור הראשון בליגה הלאומית הגיע לסיומו למעט המשחק שנדחה בין מכבי אחי נצרת לנס ציונה בשל העובדה שתקציב הראשונה טרם אושר. הקבוצה הכי מסקרנת בליגה, מכבי פתח תקוה, פתחה את העונה בניצחון חוץ 0:1 על הפועל אשקלון. במשחק נוסף הפועל נצרת עילית ביצעה מהפך גדול מול בית"ר תל אביב רמלה וגברה עליה 2:3.

הפועל אשקלון - מכבי פתח תקוה 1:0

בניגוד ליריבתה העירונית, הקבוצה של משה סיני פתחה את העונה בליגה הלאומית ברגל ימין והשיגה שלוש נקודות חשובות. במועדון שמו לעצמם למטרה לשוב תוך עונה לליגת העל והצליחו לשמור על לא מעט שחקני בית. הבכיר ביניהם, עומר גולן - עד לא מזמן שחקן נבחרת ישראל ושגריר בבלגיה - כבש את שער הניצחון הדרמטי בדקה ה-78. מנגד, הקבוצה של גדי כרמלי, שהחלה מאוחר בהכנות והפסידה את שני משחקיה בגביע הטוטו, עדיין לא מחוברת וצריכה עוד זמן כדי להיכנס לעניינים.

הפועל נצרת עילית - בית"ר תל אביב רמלה 2:3

דרמה ענקית באצטדיון גרין בין שתי קבוצות שמקוות העונה לא להיגרר למאבקי התחתית. האורחת של ארז בנודיס הוליכה בהפסקה 0:2 משערים של איציק אבושדיד (25) ו-ויטלי גנון, אבל זה לא הספיקה לה. האיש של המארחים היה רן רול, הרכש שבעונה שעברה מיעט לשחק בבני סכנין. החלוץ צימק (47) וכבש את שער הניצחון (81) כשבתווך ייבגני ברקמן השווה את התוצאה זמנית (53). פתיחה מצוינת לקבוצה של דני גולן.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully