וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודריץ' הוצג: "הגעתי למועדון הגדול והטוב בעולם"

הקרואטי חתם לחמש שנים בריאל מדריד ואמר: "המועדון עם השחקנים והמאמן הטובים ביותר. צריך להרוויח את מקומי"

רויטרס

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: יותם בן דוד

שעות ספורות לאחר שעסקת העברתו מטוטנהאם הושלמה, נחת לוקה מודריץ' בבירת ספרד והוצג כשחקן ריאל מדריד. הקשר הקרואטי של טוטנהאם עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות, חתם לחמש שנים במועדון וילבש את החולצה מספר 19. זאת בשל העובדה שהחולצה הקבועה שלו עם המספר 14 תפוסה על ידי צ'אבי אלנוסו. כזכור, המועדונים סיכמו על דמי העברה בסך 33 מיליון ליש"ט, כאשר 27 מיליון יועברו באופן מיידי. המועדונים הודיעו גם על שיתוף פעולה עתידי.

מודריץ' הנרגש אמר: "אני מאוד שמח, גאה ולכבוד הוא לי לשחק במועדון הגדול והטוב בעולם. אני מתרגש. בחרתי בליגה הספרדית כי היא אחת הליגות הטובות בעולם. ריאל זכתה בכל כך הרבה תארים ומדהים עבורי להיות כאן. כששמעתי שריאל מעוניינת, איבדתי עניין בכל שאר הקבוצות. זה המועדון הטוב בעולם עם המאמן הטוב ביותר והשחקנים הטובים ביותר. אני מחכה כבר לשחק עם רונאלדו, בנזמה, די מריה, היגואין, אוזיל ואלונסו".

על האתגר החדש אמר: "אני צריך להרוויח את המקום שלי בקבוצה ובשביל זה אני צריך לעבוד קשה. לא יהיה פשוט, אבל אני מוכן. אני רוצה לזכות בתארים עם ריאל מדריד. התאמנתי קשה בפגרה ושיחקתי עם קרואטיה. אני מקווה שאחרי שני משחקים אהיה בכושר משחק לרמות הגבוהות. עכשיו יש לי כל מה שאני רוצה ואני רוצה ליהנות מכדורגל, להשתפר ולעזור לקבוצה לזכות בכל התארים. תודה לטוטנהאם, ביליתי שם ארבע שנים פנטסטיות ואין בי מרירות, רק הכרת תודה".

מודריץ', 26, הוא למעשה הרכש הראשון שמביא ז'וזה מוריניו לקבוצה הקיץ. ריאל מדריד היא קבוצתו החמישית בקריירה של הקרואטי שגדל בדינמו זאגרב, בילה תקופות בהשאלה בזרינסקי הבוסנית ואינטר זאפרשיץ' הקרואטית וב-2008 נמכר לטוטנהאם. כעת ינסה השחקן, לו 57 הופעות במדי נבחרת קרואטיה, לזכות באליפות ראשונה מחוץ לקרואטיה.

לוקה מודריץ' ובנו איבנו על כר הדשא בסנטיאגו ברנבאו. רויטרס
מצאו בית חדש מודריץ' ובנו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully