וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן בוריסוב: "קרית שמונה הגיעה לכאן בצדק"

תהל אלון

28.8.2012 / 15:10

ויקטור גונצ'רקו דרוך לקראת הגומלין מול קרית שמונה ( 21:45, ספ' 5), שעשויה לעלות בהרכב התקפי עם שלושה חלוצים

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

בעירוני קרית שמונה נעלו את ההכנות לקראת משחקה החשוב ביותר בהיסטוריה שלה בו תארח מחר באטה בוריסוב באצטדיון רמת גן (21:45, ספורט 5), שיקבע אם האלופה הישראלית תמשיך אל חלום ליגת האלופות או שתסתפק בליגה האירופית.

כזכור, במשחק הראשון הפסידה הקבוצה של גילי לנדאו 2:0 לקבוצה הבלארוסית, והיא זקוקה לקאמבק מרשים כדי לתפוס מקום בשלב הבתים של המפעל היוקרתי ביבשת. בקרית שמונה מקווים שלמרות המרחק הרב והשעה המאוחרת, לפחות 4,000 אוהדים מהצפון יגיעו למשחק, כשהקבוצה תשהה היום בכפר המכביה.

לנדאו ייאלץ להסתדר ללא שני שחקנים משמעותיים, המגן השמאלי דושאן מאטוביץ' שספג כרטיס אדום במשחק הראשון ובריאן חרסיסיץ' הפצוע, שחסרונו הורגש היטב במשחק הקודם. כמו במשחק הליגה מול בית"ר שלשום נראה כי גם הפעם לנדאו יבחר לפתוח בהרכב התקפי עם שלושה חלוצים.

לנדאו אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "המשחק הזה לא דומה למה שראינו בליגה הישראלית. האידיאל שלי הוא ליצור איזון בין התקפה להגנה. זה נכון שבריאן חרסיסיץ' יחסר לנו, הוא הותיר לנו חסרונות שהפרו לנו את האיזון. אנחנו ערים לכך ומחפשים פתרונות. קראתי לאחרונה לדני עמוס לשיחה ואמרתי לו שתפקיד השוער הוא להרים את המוראל של הקבוצה, שממנו הקבוצה מקבלת ביטחון. הוא אחראי שתהיה מודעות הגנתית במשחק. אני יודע שמה שהוא עשה בעונה שעברה, הוא יכול אפילו להגיע ליותר".

לנדאו נשאל האם וכיצד ישפיע מזג האוויר הקיצי על הקבוצה הבלארוסית, אם בכלל, וענה: "אני מניח שביום וחצי שהם כאן, זה אפשר להם זמן התאקמלות לחום שלנו. מזג האוויר שם היה דומה למען האמת, זה לא דבר קריטי ברמות האלו, זה לא אמור להוות שום יתרון. נשמח אם חובבי הכדורגל יבואו בהמוניהם וייתנו לנו הרגשה ביתית. כמו שבאטה בוריסוב העבירה את המשחק אצלה בשבוע שעבר למאיצטדיון שמרוחק 40 קילומטרים מהאיצטדיון הביתי, ובכל זאת אנשים באו, מילאו את האיצטדיון ועזרו לה לנצח. אנחנו מקווים שכך יהיה גם אצלנו".

דני עמוס הוסיף: "הכל אפשרי, אני מאמינים שאפשר לעבור הלאה ובאים במטרה לנצח. הכל תלוי בהתפתחות של המשחק, נוכל להבקיע שער ומשם נהיה בתמונת העלייה". קרית שמונה הודיעה כי תתיר לחיילים להיכנס לאיצטדיון בחינם.

הרכב משוער: דני עמוס, אלעד גבאי, סאלח חסארמה, שיר צדק, ליאור לוי, רביד גזל, דרקו טאסבסקי, אדריאן רוצ'ט, לאלסו לנצ'ה, ברק בדש (סינטאיהו סלליך), שמעון אבוחצירא.

גונצ'רקו: "יש לנו ספסל עמוק, אחליט לקראת המשחק"

אצל באטה בוריסוב לא ניכרו סימני לחץ לקראת המשחק הגורלי, ונדמה שאלופת בלארוס בטוחה ביתרון שהשיגה במשחק הראשון בדרך להופעה בשלב הבתים של ליגת האלופות.

המאמן ויקטור גונצ'רנקו אמר במסיבת העיתונאים: "קרית שמונה היא קבוצה טובה שהגיעה בצדק לפלייאוף מוקדמות ליגת האלופות. ברמה הזאת לא יכולות להיות קבוצות חלשות. ההרכב? הכל עדיין יכול לקרות. יש עדיין דברים שאני צריך לעבוד עליהם ולדבר עם השחקנים. אקבל את ההחלטה לקראת המשחק. יש לנו ספסל עמוק ואבחר את ההרכב האופטימלי למשחק".

הקשר הצעיר רנאן ברסאן הוסיף: "מזג האוויר טוב ואני לא חושב שזה יהווה בעיה. אנחנו מתכוננים לכל מצב. ההמפגש לא גמור למרות ש-0:2 בליגת האלופות זה יתרון משמעותי. אנחנו יודעים שקרית שמונה תהיה טובה יותר בבית. הסיכויים הם 50-50, אבל אנחנו יכולים להגיד שיש לנו יתרון קל וננסה לנצל אותו. קרית שמונה קבוצה חזקה ונצטרך להיזהר מהשחקנים שלה".

הרכב משוער: אנדריי גורבונוב, דזיאניס פוליאקוב, ארטם רדקוב, מרקו סימיץ', דימיטרי ליחטרוביץ', מקסים בורדאצ'ב, אלכסנדר וולדוקו, אלכסנדר חלב, רנאן ברסאן, ויטלי רודיונוב, דמיטרי מוזולבסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully