וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי לין: "אני מלמד ילדים כדורסל? הכי מצחיק שיש"

ג'רמי לין זכה לקבלת פנים של גיבור בסיור באסיה, ואמר לילדים במחנה קיץ בטייוואן: "המסע ארוך". דייויד לי: "הכי חשוב ליהנות"

AP

צילום: רויטרס
עריכה: גדי ויינסטוק

טייוואן קיבלה הלילה (שני) בהתרגשות את הגיבור המקומי ג'רמי לין. נכון, הוא לא ממש מקומי, הוא אמריקאי לחלוטין ורק אמו ממוצא טייואנזי, ובכל זאת, במדינה האסיאתית הוא נחשב לגיבור. לין, עד השנה שעברה שחקן אלמוני ומהקיץ שחקן עם חוזה של 25 מיליון דולר לשלוש שנים ביוסטון רוקטס, סיפר על המסע שלו באסיה יחד עם חברו דייויד לי, שחקן גולדן סטייט.

"זה היה מסע ארוך", הוא סיפר, "אבל בכל עצירה שעשינו ובכל אירוע שהיינו בו היה מרגש. אני חושב שעבורי להיות כאן ולאמן קבוצה של ילדים צעירים, זה הדבר הכי מצחיק שיש. אז אני ודייויד לי פשוט מתכוונים ליהנות השבוע".

דייויד לי עצמו סיפר לילדים: "כמות העבודה שצריך להשקיע כדי להגיע למקום שלנו היא עצומה. אתה צריך לעבוד יום אחרי יום במשך שנים, ואם אתה לא נהנה מהמשחק, אתה לא הולך להשקיע בעבודה שלך. אז אני חושב שללמד את הילדים ליהנות מהמשחק, בין אם זה כאן או באמריקה, זה הדבר הכי חשוב שצריך לעשות.הילדים צריכים לדעת ליהנות מהמשחק, וללמוד את היסודות כדי להצליח".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • ג'רמי לין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully