וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני אשקלון: מרטין לא יגיע, קאר סיכם עקרונית

26.8.2012 / 22:03

הפורוורד הישראלי-ספרדי החליט לא לשוב לישראל בשלב זה. המתאזרח הותיק (36) חוזר לקדנציה רביעית בקבוצה הדרומית

עירוני אשקלון הופתעה לגלות היום (ראשון) כי הפורוורד יאן מרטין שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה התחרט ולא יגיע למועדון. מרטין החליט לא לחזור הקיץ לישראל אם לא יקבל הצעה כספית משמעותית, ולמרות שאשקלון עמדו בדרישותיו ההתחלתיות, לא גמלה בליבו ההחלטה לחזור לעונה רביעית בישראל והוא יישאר בספרד בשלב זה.

מי שכן סיכם עקרונית על חזרתו לקבוצה הוא קורי קאר, שנמצא בימים אלה עם נבחרת ישראל באליפות העולם ב-3 על 3. קאר החזיק בחוזה הקיץ במדי הפועל תל אביב איתה עלה מהליגה הלאומית, אך הקבוצה החליטה לא לממש את האופציה שהייתה לו עליו. כשיחזור קאר מאתונה הוא צפוי לסכם סופית את כל תנאיו בקבוצה.

קאר (36, 1.92), המחזיק בדרכון ישראלי, שיחק בעבר במדי עירוני אשקלון בשלוש קדנציות שונות. הקדנציה הראשונה הייתה בעונת 2004/5, אז הגיע עם הקבוצה עד לבית העליון בזכות סל ניצחון שלו בסדרת הפלייאוף מול עירוני נהריה. הקדנציות האחרות שלו עם הקבוצה היו בעונת 2007/8 ו-2010/11, אז ירד לליגה הלאומית עם אשקלון. בנוסף שיחק קאר בישראל במכבי רעננה, הפועל חיפה/רמת השרון, עירוני נהריה, גבעת שמואל והפועל תל אביב.

הסגל של עדי אזולאי כולל עד כה את עודד שעשוע שסיכם את תנאיו בשבוע שעבר ואת שני שחקני הבית דודו שמריז ואחיעד בוקרא, וזאת לאחר שאשקלון החלה להתכונן לעונה רק לפני שבועיים.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully