וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם ב-3 על 3: ישראל סיימה במקום הרביעי

הנבחרת הפסידה 15:12 לצרפת, ולאחר מכן נוצחה במשחק על המקום השלישי 19:18 בידי אוקראינה. גוט: "גאה בשחקנים"

נבחרת ישראל נעצרה הערב (ראשון) בחצי גמר אליפות העולם ב-3 על 3 הנערכת באתונה, כשהפסידה 15:12 לצרפת. השחקנים בכחול-לבן עשו דרך ארוכה עד לחצי הגמר, כשסיימו את שלב הבתים במקום השלישי, עברו בשמינית הגמר את אנגליה וברבע את ונצואלה. במשחק על המקום השלישי הפסידה ישראל 19:18 לאוקראינה לאחר הארכה.

בסיום 10 הדקות היה שוויון 17:17 שכפה הארכה. בטורניר 3 על 3 הראשונה לצבור שתי נקודות בהארכה היא המנצחת. בהארכה המלחמה רק התעצמה, ישראל הוסיפה נקודה וגם היריבה, אך סל אחרון של היריבה חתם את המשחק בניצחון אוקראינה. יועד בית יוסף, עמית שמחון, עמית תמיר וקורי קאר היו שחקני הנבחרת.

המאמן דני גוט סיכם: "אני גאה בשחקנים, הם נלחמו עד השנייה האחרונה. זו הייתה חוויה בלתי רגילה, עשינו הישג מצוין. אני מאמין שגם השחקנים לוקחים איתם חוויה נהדרת, עשינו דרך יפה והצלחנו להגיע למעמד מכובד. עם טיפה יותר מזל ועירנות יכולנו גם לקחת את המשחק הזה".

עוד הוסיף על הטורניר: "אני רק מקווה שתהיה לנבחרת ישראל המשכיות בטורנירים מסוג אלה, זה רק יכול להוסיף ולתרום לענף הכדורסל בארץ ובעולם".

קורי קאר אמר: "אישית זו הייתה הזדמנות מצוינת עבורי, מאוד שמחתי לקחת חלק בטורניר". על שחקניו לנבחרת אמר: "עבדנו יפה ביחד ונלחמנו. למדנו והשתפרנו ממשחק למשחק, איך לבצע התקפה בזמן קצר וכל משחק שניצחנו הגיע לנו, עבדנו קשה בשביל זה. לצערי פספסנו את המדליה בשנייה האחרונה, אבל זה כדורסל".

עמית תמיר: "אנחנו רואים מה שלנגד עינינו, את התוצאה של המשחק האחרון. היינו כל כך קרובים, אבל פספסנו. מחר כשנחזור ארצה נראה את ההישגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully