וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "הגיע הזמן שנפסיק לספוג שני שערים בכל משחק"

רוברטו מאנצ'יני ביקר את הגנת סיטי אחרי ה-2:2 מול ליברפול. רוג'רס: "לא מאשים את שקרטל". ונגר: "השערים שלנו עוד יבואו"

האלופה מנצ'סטר סיטי הצליחה לחלץ הערב (ראשון) נקודה מאנפילד אחרי שסחטה מליברפול 2:2, במסגרת המחזור השני בפרמיירליג. הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני, שהצליחה לחזור מפיגור פעמיים אחרי טעויות קשות בהגנה ובזכות שערים של יאיא טורה וקרלוס טבס (מרטין שקרטל ולואיס סוארס כבשו למייטי רדס), עם ארבע נקודות אחרי שני מחזורים. ליברפול, שהובסה 3:0 על ידי ווסט ברומיץ' במחזור הראשון, עם נקודה אחת בלבד.

לאחר המשחק, התייחס מנג'ר הסיטיזנס רוברטו מאנצ'יני לעובדה שהקבוצה שלו ספגה שני שערים במשחק ליגה שלישי ברציפות: "הגיע הזמן שנפסיק לספוג שני שערים בכל משחק ובשביל זה אנחנו צריכים לעבוד קשה. אנחנו צריכים להשתפר בהגנה. החומה הייתה צריכה לעצור את השער של לואיס סוארס. אני מאוכזב כי לא ניצחנו. תמיד קשה לשחק באנפילד, אבל לפחות הצלחנו לצאת עם נקודה ממשחק בו פיגרנו פעמיים. התחלנו בהנעת כדור מצוינת ב-30 הדקות הראשונות והיו לנו ארבע או חמש הזדמנויות מצוינות לכבוש, אבל ספגנו שער מקרן ואז הכל השתנה".

מאנצ'יני הגביר את הלחץ על ההנהלה, והוסיף ש"אנחנו צריכים להביא שחקנים חדשים, ויש לנו חמישה ימים לעשות אל זה. נהיה חייבים לעבוד קשה מאוד בארבעה או חמישה ימים שנותרו לנו. זה יהיה שבוע מתיש. יש לנו כמה מטרות. דניאל אגר? מעולם לא פנינו אליו. סינקלייר? אולי".

מנגד, ניסה מנג'ר ליברפול ברנדן רוג'רס להגן על הבלם שלו שקרטל, שביצע טעות קשה בשער השני: "אסור להאשים את מרטין שקרטל, ציפיתי ששחקנים יחכו לכדור כזה. התעוזה שהייתה לו היא הכי חשובה". על ההופעה של הקבוצה אמר הצפון אירי: "הייתה הופעה מבריקה מצד הקבוצה לדעתי. היו הרבה שאלות שנשאלו לגבי היכולת של הקבוצה להופיע במשחקים גדולים, אבל אני חושב שהשחקנים היו מדהימים ולפעמים הקבוצה הטובה יותר לא מנצחת, ואני חושב שאנחנו היינו הקבוצה הטובה יותר הערב. ממה שראיתי הערב, התבוסה לווסט ברומיץ' בשבוע שעבר הייתה יום חלש והיום אני חושב שהשחקנים היו נהדרים".

ארסנל: עדיין מחפשים חיזוק

ארסנל סיימה היום (ראשון) בעוד תיקו 0:0 מאכזב, הפעם מול סטוק סיטי, ואחרי שני מחזורים בפרמיירליג, התותחנים עדיין ללא שער זכות. אחרי שארסנל איבדה במהלך הפגרה שחקנים משמעותיים כמו רובין ואן פרסי ואלכס סונג, ואחרי שצירפה שמות כמו סנטי קסורלה, לוקאס פודולסקי ואוליבייה ג'ירו - ארסן ונגר טוען שארסנל עדיין מקווה להיות פעילה בשוק השחקנים ולחזק את הסגל שלה. לפי היכולת הבינונית שלה בשני המשחקים הראשונים, אפשר להבין למה.

"אני מסופק ממה שעשינו עד עתה בקיץ", אמר ארסן ונגר על הרכש שלו, "אבל אני מצפה שנעשה עוד דברים, ואנחנו עדיין בשוק". כזכור, היום האחרון למועד ההעברות הוא ה-1 בספטמבר. "הכל תלוי באיכות השחקנים שפנויים בשוק", אמר ונגר, שעל פי הדיווחים לא צירף את נורי שהאין מאחר שלא התאים לתוכניות המקצועיות שלו, "אם נמצא מישהו שיכול לחזק את הסגל שלנו ויהיו לו את האיכויות שאנחנו מחפשים, נעשה את זה, בכל עמדה".

באנגליה דיווחו היום שאחת האפשרויות שעומדות בפני ונגר היא רכישת שני הקשרים של ניוקאסל, יוהאן קבאייה וצ'יק טיוטה, תמורת 15 מיליון ליש"ט. על המשחק עצמו אמר ונגר: "הייתה לנו הופעה סבירה, לא נקלענו לבעיות בהגנה, והגענו לכמה מצבים שלא ניצלנו. אבל שלטנו, ואני מאמין שיש דברים טבים לקחת מהמשחק הזה. בצד השלילי, לא כבשנו כבר שני משחקים, אבל אני בטוח שהשערים עוד יבואו".

מיקל ארטטה, הקשר הספרדי של ארסנל, התייחס ליכולת של קבוצתו ב-0:0 מול סטוק: "זה לא מספיק טוב. אנחנו חייבים לקחת שלוש נקודות בכל משחק, אם אנחנו רוצים לקחת אליפות. בשביל זה אנחנו כאן. כרגע אנחנו לא עושים את זה, אבל אני חושב שאנחנו יכולים גם לקחת דברים חיוביים מהמשחק הזה. רצינו את שלוש הנקודות, ידענו שקשה להוציא מפה נקודות. היו לנו כמה הזדמנויות טובות, אבל כרגע אנחנו לא מנצלים אותן. הקבוצה נראית מאוד מאורגנת. היריבות שלנו הגיעו למעט מאוד מצבים, אבל מבחינתי שוב הפסדנו שתי נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully