וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה מאסטר: מסמר בגלגל מנע מרוי ניסני ניצחון

הישראלי היה בדרך לניצחון במירוץ השלישי בלאוזץ' רינג בגרמניה, אבל תקלה לא צפויה מנעה ממנו פודיום שני בסבב

גם זה קורה: רוי ניסני היה קרוב לניצחון במירוץ השלישי של סוף השבוע בלאוזץ' רינג בגרמניה, אבל מסמר קטן שנתקע בגלגל הימני האחורי במכוניתו מנע ממנו ניצחון בטוח בסבב הפורמולה מאסטר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכל בגלל מסמר קטן. רכבו של רוי ניסני, עם המסמר הסורר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניסני זינק מהמקום השלישי על הגריד וכבר בסיום הישורת הראשונה עקף את שני המובילים ועבר להוביל. אחרי שתי הקפות ניסני הוליך את המירוץ בפער של 2.5 שניות מהמקום השני ולא נראה היה שיש מי שיוכל לסכן אותו בדרך לפודיום. אחרי שש הקפות וכמעט 10 דקות של מירוץ חדר מסמר לגלגל האחורי הימני של המכונית. כתוצאה מכך המכונית איבדה את כושר ההיגוי וניסני נאלץ לצאת מחוץ למסלול. אחרי נסיעה קצרה על הדשא, הוא הצליח לחזור למסלול ובמשך הקפה אחת עוד ניסה להישאר במירוץ, אבל הצמיג החל לאבד אוויר וניסני נאלץ לרדת לרחבת הטיפולים ולסיים מוקדם מהצפוי את המרוץ.

זה היה סיום עצוב לסוף שבוע מאד מוצלח מבחינתו של הנהג הישראלי, ביום שישי הוא זינק מהמקום ה-16 וסיים במקום השביעי. הבוקר, הוא זינק מהמקום ה-14 וסיים במקום השישי. אחר הצהרים הוא זינק שלישי, היה בדרך לניצחון שני בסבב, אבל מסמר אחד קטן קטע את החגיגה.

רוי ניסני אמר בסיום: "אני מאד מאוכזב. הייתי במצב מצוין, פתחתי פער גדול על פני כל המתחרים והייתי בדרך לניצחון. זה מסוג המקרים שאין לך שליטה עליהם וצריך לדעת לקבל אותם כמו שהם ולהמשיך הלאה. החשוב מבחינתי הוא שהמשכתי להציג יכולת גבוהה ואני ממשיך להתקדם. פניי למירוץ הבא בעוד שבועיים בנוברגרינג".

  • עוד באותו נושא:
  • רוי ניסני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully