וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "שחקנים בחלק הקדמי לא מילאו הוראות"

26.8.2012 / 10:04

אכזבה בהפועל באר שבע אחרי התיקו הביתי נגד בני סכנין. סבע לא יספוג עונש כבד. סיראז' נאסר דורש כ-110 אלף דולר

בהפועל באר שבע מאוכזבים מאוד מהתיקו המאופס אתמול (ראשון) נגד בני סכנין. לאחר שנראה היה שהקבוצה פתחה את העונה בצורה טובה, שוב נשמעה ביקורת על משחק ההתקפה. "שחקנים בחלק הקדמי לא שמעו ולא מילאו הוראות טקטיות פשוטות שאלישע חילק באימון", אמר גורם במועדון. "במקום לרדת ולעזור לשחקני ההגנה, הם נשארו 'תקועים' למעלה ולא מנעו מסכנין להחזיק בכדור".

אלישע לוי ביקר את התנועה של השחקנים בחלק ההתקפי כשאמר להם: "יש מרחקים ביניכם לבין שאר הקבוצה ואתם לא עוזרים. וזה יוצר עומס על ההגנה. אני לא צריך שניים באמצע ועושה חילוף". ויש גם נקודת אור: במועדון מרוצים מאוד מהשינוי שערך לוי בחלק ההגנתי: "בעונה שעברה היינו מפסידים במשחק כזה 3:0, אבל החלק ההגנתי יציב וקשה מאוד לחדור אותו".

דיא סבע, שנכנס במחצית השנייה והורחק, יעמוד השבוע לדין משמעתי. במועדון הגדירו את ההרחקה שלו כ"מיותרת וחסרת התחשבות", אך לא נראה שהוא יספוג קנס כבד לאור עברו הנקי. סבע יחזור לשחק רק באמצע ספטמבר משום שלאחר המשחק מול בית"ר ירושלים תצא הליגה לפגרת הנבחרת. חלק משחקני הקבוצה היו סבורים שתומר סויסה לא היה צריך לשחק משום שהוא התלונן על כאבים לפני המשחק ועלה לשחק פצוע לאחר מבחן הכשירות.

בתוך כך, מתברר כי הפערים עם סיראז' נאסר גדולים מאוד והחתימה על חוזה חדש נראית רחוקה מאוד כרגע. ככל הידוע, במועדון הציעו לנאסר כ-60 אלף דולר לעונה, סכום שמשתדרג מעט מדי עונה, כשהשחקן דורש כ-110 אלף דולר. יש לציין שבנוסף לכך, השחקן גם דורש מענק חתימה של 100 אלף דולר. גורם במועדון אמר הבוקר: "נאסר ירד מסדר היום. לא נחתים יותר שחקנים. נכבד את החוזה שלו ונאפשר לו להתאמן בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully