וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "תמיד רוצים לנצח, אבל זה תהליך"

25.8.2012 / 20:47

מאמן באר שבע התאכזב מהתיקו מול סכנין, והעיר לשחקני ההתקפה: "לא עוזרים להגנה". דורה: "מופע הירואי של החבר'ה"

רוני לבנה

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

הפועל באר שבע ובני סכנין פתחו הערב (שבת) את העונה בליגת העל עם 0:0 דל באירועים באצטדיון וסרמיל. הקבוצה של אלישע לוי איכזבה בגדול בבכורה של אלישע לוי ובמגרשה הביתי עם שחקני הרכש המבטיחים שלה נראתה לא מחוברת ועייפה, בעוד שסכנין שעלתה בהרכב חסר התמקדה בהסתגרות והסתפקה בנקודה שהצליחה לחלץ בבירת הנגב.

אלישע לוי אמר בסיום: "כולם מאוכזבים, אני מאוכזב יותר מהיכולת במחצית הראשונה. במחצית השנייה כבר היה כדורגל טוב ומסודר עם יותר הזדמנויות. זה מאכזב בעיקר בגלל שבא קהל והיו ציפיות, אבל צריך סבלנות. השנה שעברה הייתה לא טובה, הגיעו 7-8 שחקנים ויש קבוצה די שונה".

"הקבוצה נראתה טוב עד עכשיו", המשיך לוי. "הקהל היה נהדר והיה שווה ניצחון, אבל היו דברים אחרים שכן התקדמנו איתם. החוסן היה קצת יותר טוב ולא נבהלנו. סכנין לא הגיעה אפילו לחצי מצב. הבסיס הוא טוב, לא נתחיל עכשיו לדבר על זמן, אבל כדורגל זה עניין של תהליך, וזה מה שאנחנו עושים. זה נכון שאנחנו רוצים תמיד לנצח, ובוודאי גם הקהל, אבל נמשיך הלאה ונתקדם ביחד".

בבאר שבע ביקרו בסיום בעיקר את החלק ההתקפי, והדבר בא לידי ביטוי בדברים שאלישע לוי השמיע במחצית. "פתחנו את המשחק בצורה סבלנית, וזה בסדר, אבל אתם רחוקים אחד מהשני", אמר המאמן ופנה לשחקני ההתקפה: "יש מרחקים בניכם לבין שאר הקבוצה ואתם לא עוזרים. וזה יוצר עומס על ההגנה. אני לא צריך שניים באמצע ועושה חילוף". לאחר הדברים החליט המאמן להכניס את דיא סבע. אבל הקבוצה לא הצליחה להבקיע וסיימה את משחקה הראשון בלי כדור ברשת. "ייצבנו את ההגנה, אבל זה לא מספיק. צריך לחשוב איך מביאים את היכולות של שחקני ההתקפה לידי ביטוי", אמר שחקן בקבוצה בסיום.

תומר סוויסה התבקש לפני המשחק לסייע במשחק ההגנה, אך התברר שהוא עלה לשחק פצוע. לפני המשחק עבר סוויסה מבחן כשירות והודיע כי הוא כשיר. המאמן לא דיבר עם השחקנים בסיום ובחדר ההלבשה היה בעיקר שקט. במועדון טענו כי גביש לא נגע בידו על סף הרחבה ולכן השופט צדק כשלא שרק לבעיטת עונשין.

במועדון כעסו מאוד בעקבות ההרחקה של דיא סבע, שלמעשה לא יחזור לשחק עד אמצע ספטמבר. כמו כן, ישנו חשש שהשחקן יורחק משני משחקים בעקבות האדום הישיר שספג, אך במועדון מעריכים כי הסיכויים לכך נמוכים מאוד. "עשיתי טעות, האחריות כולה שלי", הסביר סבע שיעמוד לדין על ההרחקה. "ניסיתי לחמוק מדוידוב, אבל הוא המשיך לתפוס לי בחולצה ועצרתי אותו. שוב, זאת טעות ואני מתנצל. לא היו לי כמעט אדומים בקריירה".

דורה: "נביא את המשחק הזה כמודל להקרבה"

בצד השני סיכם שלומי דורה את המשחק עבור סכנין: "לפני המשחק הייתי קונה 0:0. ידענו שאנחנו באים למשחק חוץ קשה לא במצב אידיאלי, עם שלושה מחליפים, שלושה שחקנים שקיבלנו זריקות כדי לשחק, הכל כדי להופיע בכבוד. אבל לא השתמשנו בזה כתירוץ, החבר'ה נתנו פה מופע הירואי של הקרבה, סגרו את באר שבע הרמטית, אני לא זוכר מצב אחד שלהם. אי אפשר לבוא בטענות לאף אחד. במהלך השנה נדע להביא את המשחק הזה כמודל להקרבה ולנחישות, וסכנין תהיה עם הפנים קדימה".

"היינו יכולים לגנוב שער עם קצת יותר ריכוז", הוסיף דורה. "אבל אנחנו לא רוצים להיות חזירים יתר על המידה, אנחנו קונים את הנקודה הזו בשתי ידיים וממשיכים הלאה. אנחנו צריכים לעבור את התקופה הקרובה עם מינימום נזקים, והכדורגל יגיע עם הזמן".

באר שבע וסכנין נפרדו ב-0:0 חלש במיוחד

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully