וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: דאגה מהיעדרותו של מהראן אבו ריא

26.8.2012 / 9:38

בעקבות פציעת המגן, שצפוי להיעדר כחודשיים, נותרה הקבוצה ללא מגן שמאלי טבעי. מרינקוביץ': "ניאבק על מקום בפלייאוף"

אתר רשמי

הפועל עכו ירדה אתמול (שבת) מהמגרש באיצטדיון טוטו כשהיא יודעת שמצד אחד היא הייתה יכולה לנצח את בני יהודה, אבל לאור התפתחות המשחק, בקבוצה שמחו לפתוח את העונה ב-1:1. שלו מנשה הבקיע את שער היתרון לזהובים בדקה ה-45, ונבוישה מרינקוביץ' הסרבי השווה בפנדל שלוש דקות בתוך המחצית השנייה אחרי שאמייה טגה הוכשל ברחבה.

אבו ריא ייעדר כחודשיים: "זו לא נראית פציעה קלה"

מבחינתה של עכו, לצד התיקו קיימת דאגה גדולה סביב העובדה שמהראן אבו ריא, המגן השמאלי היחיד שיש לקבוצה בסגל, נפצע סמוך לסיום המשחק, שבר את ידו והוא אמור להיעדר כחודשיים. הפציעה הזו מצטרפת לפציעה אחרת של המגן רועי לוי, שגם הוא מושבת מפעילות בשבועות האחרונים. כזכור, עכו ניסתה הקיץ לצרף שני מגנים שמאליים, אנס דאבור ומשה מגבו, אבל בסופו של דבר צירופם לא התאפשר, והקבוצה נותרה ללא מגן שמאלי טבעי.

אבו ריא עצמו היה מאוכזב מאוד בעקבות הפציעה. כזכור, המגן עצמו לא שיחק בשנה שעברה ובמהלך הקיץ הוא החל להיכנס לכושר משחק, ומתחילת השנה הוא מצא את מקומו בהרכב של שמעון הדרי. אבו ריא פונה לאחר המשחק לבית החולים בנהריה, כשהוא מלווה בדובר הקבוצה יגאל סוויסה ומתקשה להאמין ששוב הוא נפצע דווקא כאשר הוא החל להיכס לעניינים. השחקן עצמו אמר לוואלה! ספורט: "אני סובל מכאבים ביד, ואני מקווה לחזור כמה שיותר מהר למגרשים. זו לא נראית פציעה קלה".

באשר לקהל, הרי שמצד נציגים בקרב האוהדים נשמעו טענות על כך שלא התאפשר להכניס אביזרי עידוד לאיצטדיון. בהקשר הזה, נשמעו לא מעט אוהדים חסרי סבלנות כלפי הדרי כבר במחזור הראשון. בקבוצה קיימת אכזבה מסוימת מצמד החלוצים דייויד גומז ולאונרדו פאסוס, אם כי במועדון משוכנעים שיש לאפשר לשניים לקבל את הקרדיט במחזורים הקרובים כדי לבוא לידי ביטוי.

מרינקוביץ': "יש לנו סגל מהיר יותר וטוב מבחינה טכנית"

מרינקוביץ', שהבקיע כאמור את שערה הראשון של עכו העונה, אמר לוואלה! ספורט לאחר המשחק: "פתחתי את העונה עם שער וזה טוב מבחינתי, אבל אני חושב שהיינו צריכים לנצח. במחצית הראשונה שיחקנו לא משהו, אבל הגענו להזדמנויות. בני יהודה שיחקה קצת יותר טוב, אבל במחצית השנייה שיחקנו טוב והצלחנו להשוות. היה קשה לשחק בדקות האחרונות בעשרה שחקנים, אבל בהתחשב במצב הזה שהיינו בו, לסיים ב-1:1 זו תוצאה טובה".

הקשר גם התייחס למעמדה של עכו, שמסומנת כאחת מהמועמדות לרדת, ואמר: "אני חושב שיש לנו סגל טוב. יש מאמן טוב ואווירה מצוינת. אין לי ספק שאנחנו יכולים להיאבק על מקום בפלייאוף. זה יהיה קשה יותר כי זה לו ליגה של 14 קבוצות, אבל אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה. אני לא יודע להגיד אם העונה יש לנו קבוצה טובה יותר מהשנה שעברה בגלל שהקבוצה משחקת במערך שונה, אבל מבחינת הסגל, יש כאן שחקנים מהירים יותר וטובים מבחינה טכנית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully