וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: מהראן אבו ריא שבר את ידו וייעדר חודשיים

25.8.2012 / 22:25

פציעה קשה למגן השמאלי בתיקו מול בני יהודה. הדרי: "אוהב להיות האנדרדוג". קשטן: "הדברים ייראו טוב יותר כשנתחזק"

אתר רשמי

הפועל עכו ובני יהודה פתחו את עונת 2012/13 ב-1:1 שקבע חלוקת נקודות באצטדיון טוטו. שמעון הדרי ערך את הבכורה שלו על הקווים בליגת העל ופגש את דרור קשטן שחזר לקדנציה שנייה בקבוצה משכונת התקווה, אבל שניהם נאלצו להסתפק בנקודה. שלו מנשה סידר יתרון לבני יהודה בדקה ה-45, ונבוישה מרינקוביץ' השווה בפנדל עבור המארחים שלוש דקות בתוך המחצית השנייה.

הסיפור העצוב מבחינת העכואים היה עם פציעתו של מהראן אבו ריא לקראת הסיום. המגן השמאלי שבר את ידו ולאחר שנבדק התברר כי ייעדר כחודשיים מהמגרשים. כעת יצטרך הדרי למצוא פתרון לעמדה הבעייתית.

שמעון הדרי סיכם את הבכורה שלו בליגת העל כמאמן הפועל עכו ואמר: "הייתי מרוצה מחלקים מסוימים של המשחק. הנענו כדור, הגענו למספיק מצבים ואני חושב שאחרי מה שקרה עם אבו ריא היינו עם 10 שחקנים, אז אני מרוצה מהנקודה. אני חסר ניסיון? אני אוהב להיות האנדרדוג ושלא סופרים אותי. אני בכדורגל כבר 20 שנה, אימנתי מספיק קבוצות. המצב של אבו ריא נראה לא טוב, אבל אני מקווה שזה יסתיים בשלום".

הבלם משה מישאלוב הוסיף: "היה משחק שקול ואני מרוצה ביחס למשחק ראשון. כל הקבוצות בליגה, מלבד הגדולות, הן ברמה שווה. אנחנו צריכים להוכיח את הכוח שלנו על המגרש ונעשה את זה".

מנגד, מאמן בני יהודה דרור קשטן אמר: "אני חושב שב-70 דקות היה משחק שווה כוחות. גם אנחנו במחצית הראשונה הגענו למצבים, למרות שהמשחק התקיים ברובו במרכז השדה. הבקענו שער יפה והגענו לשני מצבים טובים. התמונה חוזרת על עצמה בפעם הרביעית ברציפות - אנחנו סופגים שער מבעיטת 11 מטר ואז יש איזושהי ירידה מסוימת. בסך הכל זו תחילת הליגה, צריך להסתכל קדימה והדברים ייראו הרבה יותר טוב אחרי שנתחזק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully