וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 26.8

טוטנהאם חוזרת לאופציית לואיק רמי, ונגר מצא מחליף לאלכס סונג? חבר חדש לנוסא איגייבור בבטיס. השמועות וההעברות

העברות

* העולה החדשה לסרייה A, פסקארה, רכשה מהיידוק ספליט את החלוץ המבטיח אנטה ווקושיץ' (21) תמורת 3.8 מיליון יורו.

* רויסטון דרנטה, שסיים את חוזהו בריאל מדריד והיה מחוזר על ידי קבוצות רבות באירופה, בחר בהצעה של בשיקטאש הטורקית וחתם במדיה לארבע שנים.

* סמפדוריה החתימה את מגן-קשר נבחרת דנמרק, סימון פולסן (27), שסיים חוזה באלקמאר ההולנדית ומגיע לקבוצה מגנואה בהעברה חופשית.

* אחרי שרכשה מהפועל תל אביב את נוסא איגייבור, בטיס התחזקה בשחקן נוסף, דמיאן פרקיס (28) שהגיע אליה מסושו. הבלם-קשר אחורי הצרפתי-פולני נרכש תמורות כ-750 אלף יורו.

* ריינג'רס הסקוטית, שהורדה לליגה הרביעית בסקוטלנד, החתימה את בלם נבחרת יוון הצעירה לשעבר, אנסטיס ארגיריו. השחקן בן ה-24 הרשים את אלי מקויסט בשבועיים מבחנים בקבוצה, והגיע בהעברה חופשית אחרי שסיים את חוזהו בא.א.ק אתונה.

* פורטו השאילה לריאל ויאדוליד הספרדית את הבלם בן ה-27, הנריקה סרנו. הבלם הפורטוגלי כבר שיחק בויאדוליד מספר חודשים ב-2010.

* עוד בפורטו: בורסאספור הטורקית רכשה את הקשר פרננדו בלוסצ'י מאלופת פורטוגל תמורת 2.5 מיליון יורו. הארגנטינאי בן ה-28 שיחק בחציה השני של העונה הקודמת כמושאל בגנואה.

שמועות

* סוכנו של מייקון, מגנה הברזילאי של אינטר, טוען: "מנצ'סטר סיטי, ריאל מדריד וצ'לסי רוצות אותו". על פי הדיווח באיטליה, מירב הסיכויים שמייקון יגיע למדריד ויתאחד עם מאמנו לשעבר מוריניו.

* אחרי שמילאן אישרה שראשיה יגיעו למדריד לדון בהעברתו של קאקה לבירת איטליה, הרוסונרי גם יקדמו את המשא ומתן עם רומא בנוגע לצירופו של בוג'אן קרקיץ'.

* "סאנדיי מירור" מדווח שארסן ונגר סימן מחליף לאלכס סונג שעבר לברצלונה: קשר ניוקאסל ונבחרת חוף השנהב, שייק טיוטה. המגפאייז צפויים לדרוש סכום גבוה במיוחד על הקשר, במטרה להוריד את התותחנים מהעסקה.

* מייקל דוסון דחה בשלב זה את האפשרות לעבור מטוטנהאם לק.פ.ר, זאת למרות שהקבוצות הגיעו לסיכום. כעת סנדרלנד מתעניינת בבלם בן ה-28.

* קאקה וריאל מדריד מגבירים את המאמצים להגיע לפרידה לפני שחלון ההעברות ייסגר. מילאן בתמונה, אך שמותיהן של ניו יורק רד בולס ולוס אנג'לס גלאקסי על הפרק, כשגם חזרה לליגה הברזילאית מהווה אפשרות.

* פיורנטינה ששינתה את פני חוליית הקישור שלה כמעט לחלוטין, עדיין לא סיימה את מסע ההחתמות ועל פי דיווחים באיטליה, היא מעוניינת בקשר-חלוץ הופנהיים, ריאן באבל ההולנדי. עוד על הכוונת של הויולה: דימיטאר ברבטוב.

* קשרה האורוגוואי המצטיין של בולוניה, גסטון ראמירס, ממשיך להיות מקושר במעבר לסאות'המפטון, אבל הרוסובלו מערימים קשיים ודורשים כרגע סכום שנע סביב 12 מיליון ליש"ט.

* טוטנהאם שנואשת לחלוץ, מפנה שוב את תשומת ליבה ללואיק רמי ממארסיי, כך על פי "סקיי ספורטס". נציג של התרנגולים אמור לצפות בחלוץ במשחק של מארסיי ביום ראשון.

* ליברפול דורשת מבולטון 3 מיליון ליש"ט על הקשר ג'יי ספירינג (23).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully