וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם ב-3 על 3: ישראל עלתה לחצי הגמר

הנבחרת גברה על אנגליה 17:18 והכניעה את ונצואלה 11:21. תפגוש בחצי הגמר את צרפת, המאמן דני גוט: "אנו משתפרים"

נבחרת ישראל השלימה הערב (שבת) הישג יפה מאוד באליפות העולם ל-3 על 3 הנערכת באתונה, כאשר העפילה לחצי הגמר. הנבחרת של דני גוט, הכוללת את קורי קאר, עמית שמחון, עמית תמיר ויועד בית יוסף, גברה על ונצואלה 11:21 כדי להבטיח את מקומה בארבע האחרונות, ותפגוש בחצי הגמר מחר (19:30) את צרפת. מוקדם יותר היום גברה הנבחרת 17:18 על אנגליה, ולפני כן הפסידה לרוסיה 19:13 במשחק חסר חשיבות בשלב הבתים.

יש לציין כי מספר נבחרות גדולות, לפחות על הנייר, כגון ספרד (עם חורחה גרבאחוסה וקרלוס חימינס), ארצות הברית ויוון כבר הודחו מהטורניר.

מאמן הנבחרת, דני גוט, אמר: "שוב שיחקנו אגרסיבי, אנחנו לומדים ומשתפרים ממשחק למשחק ולומדים להכיר אחד את השני ולנצל את היתרונות שלנו. העלייה באגרסיביות מחזיקה אותנו הגנתית ובהתקפה ואני שמח לדעת שבחרתי בשחקנים הנכונים. אנחנו עדין שואפים ליותר ועם הפנים קדימה למשחק הבא, רוצים להגיע הכי גבוה שאפשר".

המאמן המשיך לשבח את שחקניו: "הניסיון של קאר מדבר בעד עצמו, תמיר מביא קליעה מבחוץ ומבפנים, שמחון הופך למכונת קליעה ובית יוסף ממשיך את העונה הנהדרת שהייתה לו בלאומית ובגליל עליון יכולים להיות מרוצים על הצטרפותו לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully