וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל וניס נפרדו ב-2:2

הקבוצה של רודי גרסיה הסתפקה בנקודה בתום משחק אטרקטיבי. ליון פתחה את המחזור עם 1:1 מאכזב מול אוויאן

בצל הצגתו הרשמית של טיאגו סילבה כשחקן פריס סן ז'רמן, המחזור השלישי בצרפת יצא אמש (שישי) לדרך עם איבוד נקודות ראשון של ליון, שחילצה 1:1 בחוץ מול אוויאן, לה הייתה זו נקודת בכורה. המחזור נמשך עם עוד שישה משחקים הערב, כשבראשון נפרדו ניס וליל ב-2:2 אטרקטיבי למדי. העולה החדשה באסטיה לא הצליחה לשמור על מאזן מושלם, כשהפסידה 3:2 לראן שחגגה ניצחון בכורה. אז'קסיו, עדיין ללא אדריאן מוטו שהבטיח לכבוש יתר מזלאטן איברהימוביץ', הובסה 3:0 בידי ולנסיין שעדיין לא ספגה העונה. ניצחון בכורה רשמה העולה ריימס, עם 0:1 דרמטי על סושו שנותרה ללא נקודות.

פריס סן ז'רמן תארח בראשון בלילה את בורדו, כשעוד לפני כן ברסט של עדן בן בסט תצא לסנט אטיין והאלופה מונפלייה תתארח במארסיי, שתוכל לכבוש את הפסגה.

טיאגו סילבה מוצג כשחקן פריס סן ז'רמן. Jacques Brinon, AP
בפריס ניצלו את ההזדמנות כדי להציג אותו. טיאגו סילבה/AP, Jacques Brinon

אוויאן - ליון 1:1

הקבוצה של רמי גארד, שנפרדה השבוע מעלי סיסוקו (נרכש על ידי ולנסיה) וצפויה לצרף את לוסיאנו מונסון הארגנטינאי מניס כמחליפו בעמדת המגן השמאלי, קיוותה לשמור על מאזן מושלם גם לאחר המחזור השלישי ולקבוע את פתיחת העונה הטובה ביותר שלה מאז 1981/12, אלא שלמארחת היו תכניות אחרות. אוויאן הקשתה על ליון ואף הוליכה במשחק, לפני שהאורחים הצליחו להשוות ולהימנע מהפסד. אוויאן לפחות אספה נקודה ראשונה אחרי שני הפסדים במחזורי הפתיחה, והעניקה לפאבלו קוריאה שי קטן לכבוד משחקו ה-250 כמאמן בליגה הצרפתית.

האורחים הגיעו ללא יוהאן גורקוף הפצוע וגם מחליפו קלמון גרנייה לא נכלל בסגל בגלל מחלה. לעומתם, מילאן בישבאץ ערך בכורה בהרכב אחרי ששותף כמחליף בשבוע שעבר, אבל גם הוא לא הצליח לעזור לקבוצתו לשמור על שער נקי. ליון החזיקה יותר בכדור, אלא שאוויאן הייתה מסוכנת יותר ובדקה ה-56 גם מצאה את הרשת. איבוד כדור של מקסים גונאלון נוצל על ידי יאניק סגבו, שמסר במדויק לסדריק ברבוסה ברחבה. הקשר הוותיק עצר על החזה ובסיבוב בעט כדור חד שהכניע את הוגו לוריס. האורחים חיפשו את התשובה, ומצאו אותה בעזרת המחליף מישל באסטוס, שאחרי תשע דקות בלבד על המגרש הבקיע בכדור חופשי בדקה ה-73 וקבע חלוקת נקודות שמציבה את ליון זמנית בפסגה.

ניס - ליל 2:2

המפגש שפתח את משחקי שבת היה פשוט מצוין, ואפילו יכול היה להיגמר בתוצאה גבוהה יותר. האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-36, כשפלורן בלמון בישל לדימיטרי פאייה את ה-0:1. נמניה פייצ'ינוביץ' איזן לניס בדקה ה-43, ואריק בותיאק השלים מהפך בדקה ה-55 וקבע 1:2 לקבוצה מהריביירה, אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לג'יבריל סידיבה הצעיר, שכבש בדקה ה-59 מתוך הרחבה ודאג לחלק את הנקודות בין הקבוצות. הקבוצה מהריביירה תמשיך לחפש ניצחון ראשון העונה, כשתצא בשבוע הבא לבורדו. ליל, מנגד, תארח באצטדיונה החדש את פריס סן ז'רמן לקרב מרתק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

משחקים נוספים

ראן - באסטיה 2:3
לראן: רומן אלסנדריני (22), ג'ונתן פיטרויפה (40), מבלוט ארדינג (84). לבאסטיה: פרנסואה מארק (28), סילבן מרשל (75). אילן מבאסטיה הורחק (54)

טרואה - לוריין 2:2
לטרואה: בנג'מין ניבה (3), מוניר אובאדי (52). ללוריין: מקסים ברתלמה (18), ארנול מ'בואמבה (62 בפנדל)

ולנסיין - אז'קסיו 0:3
לוולנסיין: ממאדו סמאסה (16), לוריס נרי (56), דויד אוברהאוסר (80, עצמי). ז'אן בפטיסט פייראצי מאז'קסיו הורחק (37)

נאנסי - טולוז 1:0
לטולוז: מוסא סיסוקו (11). אנדרה לואיז מנאנסי הורחק (49)

ריימס - סושו 0:1
לריימס: סלואן פריבה (90+4, עצמי). סבסטיאן קורשיה מסושו הורחק (37), קאמל גילאס החמיץ פנדל לריימס (38)

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully