וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם ב-3 על 3: ישראל עלתה שלב

הנבחרת ניצחה 7:21 את ברזיל והבטיחה את מקומה בשלב הבא עוד לפני המשחק מול רוסיה. גוט: "שיחקנו יוצא מן הכלל"

נבחרת ישראל עלתה לשלב הבא באליפות העולם 3 על 3 באתונה, לאחר שניצחה הערב (שישי) 7:21 את ברזיל. עמית שמחון הוביל עם 8 נקודות את הנבחרת, עמית תמיר קלע 5, וקורי קאר ויועד בית יוסף 4 כל אחד. ישראל הבטיחה את העפלתה עוד לפני המשחק האחרון בבית, בו תפגוש מחר את רוסיה המדורגת ראשונה ללא הפסדים. ארבע הראשונות מכל בית עולות לשלב הבא.

מאמן הנבחרת דניאל גוט סיכם: "אני מאוד שמח שעלינו שלב, זה דבר שהוא לא ברור מאילו. רשמנו ניצחונות טובים והיום שיחקנו יוצא מן הכלל. השחקנים מפוקסים ומחויבים, הם עשו היום את המקסימום ואנחנו עם הפנים למשחק הבא, מול רוסיה".

על היריבה הבאה אמר גוט: "רוסיה היא ללא ספק אחת הנבחרות החזקות. היא כרגע בלתי מנוצחת עם שחקנים שמשחקים באופן קבוע בטורנירים שונים של 3 על 3. הם שחקנים מנוסים שמכירים היטב את המשחק ומתאימים לו, רואים את זה בתנועות ובמסירות שלהם. יהיה משחק קשה, אבל כמו כל משחק אנחנו שואפים לניצחון ונעשה את המקסימום".

כזכור, אתמול נפתחה אליפות העולם 3 על 3 באתונה. נבחרת ישראל הספיקה לרשום ניצחות על נבחרות בולגריה ואסטוניה, אך הפסידה במשחק השלישי למארחת יוון, שכמו ישראל מחזיקה במאזן 1:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully