וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי ליונגברג הודיע על פרישה מכדורגל

הקשר השבדי הנהדר הזכור בעיקר מימיו ארסנל תולה את הנעליים בגיל 35: "כשאין מוטיבציה להתאמן, זה הזמן לפרוש"

הקשר השבדי פרדי ליונגברג הודיע על פרישה מכדורגל בגיל 35. מספר חודשים לאחר שסיים את חוזהו בליגה היפנית ונותר ללא קבוצה, סיפר ליונגברג בראיון לטלוויזיה בשבדיה כי איבד את ההנאה להתכונן למשחקים ולכן החליט לתלות את הנעליים. "עדיין כיף לשחק במשחקים גדולים, אבל כשאין מוטיבציה להתאמן, זה הזמן לפרוש. זו ההחלטה שקיבלתי אחרי היעדרות של חצי שנה".

ליונגברג סיכם: "במהלך הקריירה שלי הייתה לי את ההזדמנות לשחק עם כמה מהשחקנים הטובים בעולם ובחלק מהקבוצות הטובות בעולם. אני אסיר תודה לכל מה שהכדורגל נתן לי ולאנשים הפנטסטיים שפגשתי בדרך".

כאמור, שימיזו היפנית הייתה הקבוצה האחרונה בקריירה המפוארת של השבדי. ליונגברג חתם בה בספטמבר 2011 ושוחרר בפברואר אחרי שרשם שמונה הופעות בלבד. הקשר גדל בהלמשטד וב-1998 עבר לארסנל בה שיחק תשע שנים. הוא היה אחד השחקנים המרכזיים בקבוצה המופלאה שזכתה באליפות ללא הפסד בעונת 2003/4. אחרי שעזב את ארסנל בקיץ 2007, הקריירה של השבדי דעכה. הוא שיחק בווסטהאם, סיאטל סאונדרס, שיקגו פייר וסלטיק לפני המעבר ליפן.

במהלך הקריירה זכה ליונגברג בשלוש אליפויות (אחת בשבדיה ושתיים עם ארסנל) ושלושה גביעים (עם ארסנל) וגם רשם 75 הופעות במדי נבחרת שבדיה איתה שיחק בשני גביעי עולם ושתי אליפויות אירופה.

פרדי ליונגברג במדי ארסנל. Mike Hewitt, GettyImages
ייזכר תמיד במדים האדומים. ליונגברג/GettyImages, Mike Hewitt

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully