וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד-רמה"ש: מקרייב מחוץ לסגל, ניר ביטון בהרכב

השחרור הבינלאומי של הבולגרי לא הגיע ואבו ענזה יפתח לבדו בחוד. האורחים עם אלתור בעמדת המגן הימני, בלדוט על הספסל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מ.ס אשדוד היא הקבוצה היחידה שלא לא כבשה אפילו שער אחד בגביע הטוטו מתחילת העונה. שלושה משחקים ואף לא חגיגה אחת.

* יא יא פטי, דוד רביבו ואדיר טובול, הם היחידים שחצו את גיל 30 בקבוצה הצעירה של יוסי מזרחי.

* אשדוד ורמת השרון נפגשו גם במחזור הראשון בעונה שעברה. אשדוד ניצחה אז 0:2 משערים של עידן שריקי ודוד רביבו.

* רמת השרון תתייצב למשחק אחרי שאיבדה את מלך השערים שלה בעונה שעברה, תומר סוויסה, שכבש 10 פעמים ועבר להפועל באר שבע.

* ברוך דגו ומשה אבוטבול מרמת השרון גדלו במחלקת הנוער של מ.ס. אשדוד.

* רן יצחק כבר שוחרר פעמיים מרמת השרון בשנה האחרונה ומקבל כעת הזדמנות שלישית.

שחקן מ.ס. אשדוד דוד רביבו. ברני ארדוב
כבש ב-0:2 במחזור הראשון נגד רמת השרון בשנה שעברה. רביבו/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

מ.ס אשדוד:

השחרור הבינלאומי של החלוץ הבולגרי דימיטאר מקרייב לא הגיע למשרדי המועדון וחלוץ הרכש לא ייכלל בסגל למשחק. המאמן יוסי מזרחי יאלץ למצוא פתרונות לחוליית החוד המדוללת שלו, כאשר מוראד אבו ענזה וחאתם עבד אלחמיד צפויים לפתוח. באשדוד עדין לא נואשו מלצרף את החלוץ אוסיי מאוולי, אולם ממתינים שהחלוץ וסוכנו יגיעו להסדר עם פרוספר אזגי הבעלים של הפועל אשקלון, בנוגע לשחרורו של הגנאי.

הקשר ניר ביטון שב ארצה לאחר שבוע מבחנים במדי טוטנהאם האנגלית ואף נטל הבוקר חלק באימון הקבוצה. ביטון צפוי לפתוח לצידם של אפה אמברוז ודוד רביבו שחתם אמש רשמית על חוזה לעונה נוספת במועדון.

הקשר הסלובני סאנדי ארצ'ון, 20, נחת אמש בישראל והחל להתאמן היום בקבוצה. החלוץ, ננה פוקו, שהרשים את הצוות המקצועי, צפוי לחתום בשבוע הבא על חוזה במועדון ויושאל ככל הנראה לקבוצה מהלאומית. המגן הבוסני סנאד חוסיץ' סיכם עקרונית את תנאיו, אבל שב בינתיים לקבוצתו הבוסנית ועדין לא ברור אם הוא יוחתם בסופו של דבר.

עירוני רמת השרון:

רמת השרון הצליחה להעביר השבוע את כל השחקנים בבקרת התקציבים, לאחר שלקראת יום חמישי הסכימו כל השחקנים לקיצוץ של 3% משכרם על מנת שאסי בלדוט יצטרף לקבוצה. בלדוט יערוך הופעת בכורה לאחר שלא שיחק במשחקי גביע הטוטו ויצטרך להתחיל ולהיכנס לכושר באופן מסודר, כאשר מחר הוא צפוי לפתוח על הספסל.

מי שייעדרו הם הקשר אדריאן פרננדס, שכזכור הורחק במהומות בווינטר במדי הפועל רמת גן במשחק נגד בני לוד בסיום העונה שעברה ועליו לרצות עוד את שלושת משחקי פתיחת העונה ביציע. גם קובי מוסא המורחק לא ייטול חלק במשחק, מה שמשאיר חור בעמדה זאת בעקבות השחרור של גיא ליפקה, כאשר כרגע אין מגן ימני טבעי בסגל ואפרים טקה או יניב לביא ימלאו את המשבצת.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ברוך דגו שחקן עירוני רמת השרון. קובי אליהו
מכין הפתעה לאקסית? ברוך דגו/קובי אליהו

יעמדו למבחן

מ.ס אשדוד: ניר ביטון

בזמן שחבריו הזיעו בחום הישראלי, התאמן ניר ביטון במדי מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם מהפרמיירליג, אולם עד כה מעברו לאנגליה טרם נסגר. ביטון יצטרך לעשות מהר מאוד סוויץ' בראש, כשייפתח מחר ובמקום למסור לקרלוס טבס וג'רמיין דפו, הוא יצטרך לחפש את אבו ענזה ואלחמיד. בעונה שעברה, הפסטיבל סביב יציאתו הראשונה למבחנים בסיטי גרם לירידה בכושרו, מעניין לראות כיצד זה ישפיע עליו הפעם.

עירוני רמת השרון: חריסטיאן קירובסקי

בהיעדרו של פרננדס וכשגם בלדוט לא צפוי לפתוח, עיקר העול בחלק הקדמי של רמת השרון יפול על קירובסקי המקדוני, שהגיע אחרי סיבוב ארוך ברחבי אירופה וינסה לפתוח את החשבון שלו בליגת העל, אחרי שהבקיע עבור רמת השרון במשחקי ההכנה.

ניר ביטון במדי מנצ'סטר סיטי. GettyImages
העביר את מרבית הקיץ באנגליה, איך הוא יקבל את החזרה לישראל? ביטון בתכלת של מנצ'סטר סיטי/GettyImages

הרכבים

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, ניר ביטון, אפה אמברוז, דוד רביבו, גדי קינדה (בן בוטבול), חאתם עבד אלחמיד, מוראד אבו ענזה.

עירוני רמת השרון: גל ניר, אפרים טקה (יניב לביא), יורדן מילייב, סביטי ליפנייה, עמיר נוסבאום, איתי אלקסלסי, ברוך דגו, משה אבוטבול, אוריאן יעקב, רן יצחק, חריסטיאן קירובסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully