וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - בני יהודה: סארי פלאח יושאל לזהובים

הבלם יאריך את חוזהו במכבי חיפה ויגיע לזהובים. הסרבי ננאד מרינקוביץ' יפתח כחלוץ במשחק הפתיחה בעכו (שבת, 18:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו בעכו גם במחזור הפתיחה של העונה שעברה. אז עכו ניצחה 0:2 משערים של הבלמים משה מישאלוב וניסו קפילוטו.

* בני יהודה לא ניצחה בשלושת משחקי גביע הטוטו שקיימה מתחילת העונה (הפסד ושתי תוצאות תיקו).

* הפעם האחרונה שבני יהודה ניצחה במחזור הפתיחה של הליגה, היתה בעונת 2004/05, כאשר הזהובים גברו 1:2 על הפועל חיפה, משערים של מטה בטורינה ואסי בלדוט. בשבע העונות האחרונות השיגה הקבוצה ארבעה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו במחזור הראשון.

* עכו ספגה שתי רביעיות מבני יהודה בשלושת המפגשים האחרונים, כאשר בסיבוב השני הזהובים ניצחו 1:4 וגם לפני פתיחת העונה ספגה עכו תבוסה 4:0 מבני יהודה בגביע הטוטו בסוף יולי 2011.

* עכו עדיין לא ניצחה במשחק רשמי העונה, כשבמשחקי גביע הטוטו מאזנה עומד על שני הפסדים ותיקו. המאזן של הזהובים עומד על שני ניצחונות (בליגה האירופית), שלושה הפסדים ושתי תוצאות תיקו.

שחקן הפועל עכו משה מישאלוב. ברני ארדוב
שוב יכבוש לרשת של איינוגבה? מישאלוב/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

לא מעט מתח אבל בעיקר אופטימיות שוררת בהפועל עכו לקראת תחילת הליגה. עכו, שהבקיעה שער אחד בלבד במשחקי גביע הטוטו מקווה להתחיל ולכבוש שערים, ולפתוח ברגל ימין את העונה החדשה. בין השאר בעכו בחרו השבוע לדלל מעט את הסגל, כאשר שוחררו שחקני ההתקפה אליאור סיידר (הפועל עפולה) וארז יוסף (אסי גלבוע). חלוצה הנבחן של בית"ר ירושלים טל משעלי ממשיך להיבחן. במהלך התדריך, שמו המאמן שמעון הדרי ועוזרו איציק טוויזר דגש על פדרו גלבאן והזהירו מפני הפריצות שלו.

עכו אמורה לפתוח עם ההרכב שפתח בהפסד לעירוני קרית שמונה בשבוע שעבר. לוהאב כיאל ימשיך לאייש את עמדת המגן הימני בשל חסרונו של רועי לוי הפצוע. אדי גוטליב, שהחליף את דימקאו פידליס שהיה מורחק, ימשיך לאייש את עמדת הבלם לצידו של משה מישאלוב. הדרי ימשיך עם רביעיית הקישור שכוללת את אימורו לוקמן, אמייה טגה, גיא דיין ונבוישה מרינקוביץ', וצמד החלוצים דייויד גומז ולאונרדו פאסוס ימשיכו לשתף פעולה. אוהד קדוסי שצורף ימתין להזדמנות מהספסל, ואמור לעלות כמחליף.


בני יהודה:

לאחר ההדחה המאכזבת ממשחקי הליגה האירופית ואחרי שלושה משחקים ללא נצחון בגביע הטוטו, תנסה בני יהודה לשוב למסלול הנצחונות במשחק החוץ בעכו שיפתח. אחרי עזיבתם של דינו אנדלובו למכבי חיפה ודן מורי לוויטסה ההולנדית, צפוי כעת להצטרף לקבוצה הבלם סארי פלאח שהגיע להסדר שחרורו עם מכבי חיפה. פלאח סיכם עם נשיא הירוקים יעקב שחר כי יחתום על חוזה חדש לשלוש שנים ויושאל לעונה לזהובים.

גם החלוץ הניגרי הניגרי סיבי גוואר שמתאמן בקבוצה מזה יומיים, לאחר שסיכם את תנאיו כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. גם החלוץ אור ברוך סיכם את תנאיו לארבע שנים וכעת מתנהלים מגעים אחרונים אל מול הנהלת ה-MLS בכדי להסדיר סופית את שחרורו של שחקן שיקגו פייר.

המאמן דרור קשטן יפתח בשבת עם הרכב ללא חלוץ טבעי, כאשר ננאד מרינקוביץ', שנמצא בכושר נפלא ומבוקש על ידי פאוק סלוניקי היוונית, יתופקד כחלוץ בודד בחוד. אביב חדד וגל כהן יפתחו בעמדות הבלמים, כאשר שלו מנשה וניר נחום יצטרפו לחסן אבו זייד וקסטוטיס איבשקביצ'יוס בחוליית הקישור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קשר בני יהודה ננאד מרינקוביץ' לפני מגן בני יהודה גיורגוס קציקאס. ברני ארדוב
עוד מפגש פיקנטי מול אחיו נבוישה. מרינקוביץ'/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל עכו: אדי גוטליב

אחרי שלא החל את ההכנה הרגילה עם שאר הקבוצה, אבל הצליח לתפוס את מקומו של דימקאו פידליס, אדי גוטליב, שהיה מצוין בשבוע שעבר נגד קרית שמונה, מקבל הזדמנות להוכיח לשמעון הדרי שמקומו ב-11. גוטליב עבר עונה מצוינת בשנה שעברה ואף זכה לזימון לסגל הנבחרת הצעירה, והעונה הוא יהיה חייב להמשיך לעבוד קשה כדי להפוך לבאנקר בהרכב.


בני יהודה: פדרו גלבאן

הקשר הארגנטינאי המוכשר פתח את העונה בכושר בינוני ולפחות עד כה הוא לא ממש תרם לקבוצה. גלבאן היה הברומטר של הזהובים בשנים האחרונות וכעת ללא חלוצים בסגל, האחריות עליו גדולה פי כמה. כשגלבאן במצב רוח טוב, הוא מצליח לסחוף אחריו גם את שאר החברים לקבוצה. מצד שני, כשאין לו חשק לשחק, הוא תוקע את המשחק ומסתבך עם הכדור. זו ככל הנראה תהיה העונה האחרונה של גלבאן במדים של בני יהודה ואין ספק שהוא ינסה להותיר כעת חותם סופי של שחקן גדול בקבוצה.

פדרו גלבאן שחקן בני יהודה. קובי אליהו
לא נראה טוב בפגרה. גלבאן/קובי אליהו

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, לוהאב כיאל, אדי גוטליב, משה מישאלוב, מהראן אבו רייא, אימורו לוקמן, אמייה טגה, גיא דיין, נבוישה מרינקוביץ', דייויד גומז, לאונרדו פאסוס.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, כפיר אדרי, חסן אבו זייד, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, ניר נחום, שלו מנשה, פדרו גלבאן, ננאד מרינקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully